Selasa, Disember 10, 2013


Gamaknya, ke mana Si Ketua Penipu menghilang tu tatkala semua anak - anak buah kesayangan dia meroyan tak tentu arah menyalahkan Kerajaan tak hulurkan bantuan?

Adakah kemungkinan dia telah pun hilang dihanyutkan oleh arus deras ketika turun naik motorsikal meninjau kawasan yang mengalami bencana? Tidak!!!

Itu hanya gambaran jika Si Ketua penipu tu turun untuk berdemo di Kuantan tempoh hari. Ketika itu, habis semua jentera Pakatan Haramjadah tu berkumpul.

Kononnya nak menyambut kehadiran Si Ketua Penipu yang kini dianggap setaraf dengan Nelson Mandela tu. Walhal, bezanya macam langit dengan bumi!!!

Ada jugak dikalangan Pencacai Pakatan Haramjadah ni kata, kenapa pulak sibuk nak cari Si Ketua Penipu tu sedangkan yang perlu bertanggungajwab ialah pihak Kerajaan?

Itulah yang membezakan diantara mentaliti Pencacai Pakatan Haramjadah ni dengan rakyat biasa. Andaikata benar Si Ketua Penipu tu prihatin dengan rakyat, dah tentu dia akan tunjuk muka.

Tak kira la sama ada dia mewakili Kerajaan atau pun tidak. Dalam keadaan bencana seperti hari ini, bantuan kemanusiaan tu yang perlu didahulukan. Bukan sekadar mengharapkan Kerajaan.

Kalau semuanya nak Kerajaan yang bantu, NGO - NGO yang berkaitan tak payah nak sibuk la sedangkan diorang pun turut serta dalam misi bantuan bencana,.

Kenapa Pencacai Pakatan tu nak bising - bising jika Kelab Putra 1Malaysia tak turun sedangkan Kelab Putra 1Malaysia tu bukan mewakili Kerajaan?

Buat apa Si Fuziah Salleh tu juga turut serta dalam misi bantuan banjir sedangkan dia juga tidak mewakili Kerajaan? Kan nampak sangat betapa dangkalnya pemikiran Pencacai Pakatan ni?

Jelas, pada ketika rakyat berada dalam keadaan sempit seperti hari ini, Si Ketua Penipu tu dengan senang lenang pergi ke luar Negara dengan alasan nak melawat anak dia.

Macam dah tak de masa lain dia boleh luangkan masa nak melawat anak dia. Dalam keadaan seperti hari ini jugak dia nak pergi ke New York bercuti sambil bersenang lenang.

Itu gambaran awal mengenai keadaan puak - puak Pakatan Haramjadah ni. Jika Negara ni jadi huru hara, diorang la yang dulu akan angkat kaki meninggalkan Negara menyelamatkan diri sendiri. Jadi, tak payah la diorang nak sibuk- sibuk mempertikaikan pasal orang lain kalau diri sendiri pun tak mampu nak membantu orang!!!
Categories: ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping