Selasa, Disember 10, 2013


Haduh la!!! Tak paham sungguh dibuatnya dengan perangai puak - puak Pakatan Haramjadah ni. Apa niat diorang ni sebenarnya? Nak hulur bantuan ke nak berkempen?

Pelik sungguh tengok kelaku diorang ni. Diorang tak sedar ke yang orang ramai dah meluat tengok diorang ni dok asyik nak berpolitik-king 24 jam tak tentu arah?

Kot ye pun nak hulur bantuan, biar la berpada - pada. Tak payah la nak cari glamour tak tentu arah pulak. Tolong tu biar la dengan niat yang ikhlas. Ini tidak. Nak jugak ambik kredit.

Datang tu kalau betul - betul niat ikhlas nak membantu tahan jugak beb. Ini datang, dah la tak nak menolong, setakat tengok - tengok je. Lepas tu blah, hilang entah ke mana.

Kot datang tu nak tolong - tolong angkat barang, tahan la jugak. Ini datang setakat nak mengadu domba dan buat cerita yang bukan - bukan menda kejadahnya.


Kalau setakat yang datang bagi bantuan tu ada lambang pada air mineral tahan lagi beb. Ni siap packing barang ada gambar sendiri ni apa hal? Nak tolong orang ke nak promosi diri?

Yang kat bawah ni pun satu hal jugak. Nak bantu orang, siap buat banner dan kain rentang apa gunanya? Nak bagi tau orang kampung diorang datang membantu dari Serdang?


Kalau setakat datang nak mempromosikan diri sendiri tu, baik tak payah la!!! Sekadar nak cari publisiti murahan ni, buat la benda lain. Jangan la ambik kesempatan dalam kesempitan orang lain.

Buat malu je jadi parti yang KONONnya nak memperjuangkan Islam kalau dah macam tu buruk kelakunya. Islam pun tak menganjur kita supaya riak dalam bantuan yang kita berikan pada orang. Nak bantu biar ikhlas, bukan mengharap balasan dari orang lain!!!
Categories: ,

2 ulasan:

  1. Tak tau lah Datuk Siti Nurhaliza dan suami beliau buat kain rentang kah atau tidak.

    Puak2 PAS tak reti keadaan agaknya.Jika nak bantu bantulah saja.Tak payah pasang bannerlah.

    BalasPadam
  2. Masih nak pancing Undi ! Masih nak pancing Undi !!..........Pas masih nak pancing Undi...tiada langsung Keikhlasan !!

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping