Jumaat, Disember 13, 2013


Alamak ai!!! Apa nak jadi dengan puak - puak Parti Angguk Saja ni. Tak puas - puas lagi ke diorang ni sebar fitnah tak tentu arah terhadap orang sesama Islam dengan mereka?

Sampai tahap Presiden mereka sendiri pun sanggup buat fitnah dan memburuk - burukkan orang tak tentu arah. Hari tu dia dah kantoi tuduh calon PKR jual Pil Kuda.

Nampak gayanya, Parti Angguk Saja ni memang suka sangat cari penyakit. Bab meletak hukum Halal Haram dan Kafir mengkafir sesama Islam ni dah jadi mainan.

Tapi, apa boleh buat. Parti Angguk Saja ni memang suka memperalatkan Islam demi kepentingan diri mereka sendiri. Bukannya diorang buat demi menegakkan Islam.

Asalkan dapat sokongan dan undi bagi mengekalkan kuasa Politik mereka yang pentingkan diri sendiri, apa pun sanggup diorang buat. Termasuk la cium bontot DAPigs sekali pun.

Jadi, kalau setakat buat fitnah dan memburuk - burukkan orang lain ni, dah kira macam satu kebiasaan buat pemimpin mereka. Maka, memang jelas la yang Parti Angguk Saja ni berjuang bukan atas dasar Islam. Tetapi setakat nak memenuhi kepentingan diri mereka sendiri!!!
Sebuah pertubuhan bukan kerajaan (NGO), Minda Pondok, hari ini membuat laporan polis terhadap Presiden PAS Datuk Seri Abdul Hadi Awang (gambar) kerana didakwa mengeluarkan kenyataan yang boleh memecahbelahkan umat Islam.

Laporan itu dibuat di Balai Polis Binjai di sini oleh Pengerusi Biro Bertindak Agama Minda Pondok Mohd Syamsul Mohd Yussof, yang diiringi 20 anggota NGO itu pada 10 pagi.

Mohd Syamsul berkata Abdul Hadi membuat kenyataan itu dalam berita bertajuk "Umno Paling Kuat Menentang Islam Berbanding DAP" yang disiarkan akhbar Harakah.

"Ia adalah satu kenyataan fitnah dan berniat jahat kerana orang Umno adalah orang Islam," katanya ketika ditemui selepas membuat laporan itu.

Presiden PAS itu dilapor mengeluarkan kenyataan berkenaan semasa Muktamar PAS ke-59 pada 29 November lepas.
Categories: , ,

3 ulasan:

  1. Haram jadah sungguh Hadi laknat ni sudah kufur agaknya bercakap begitu.
    DAP tu kafir harbi.. mcm mana lebih baik DAP dr UMNO yg Islam?
    Mantik apa yg HAdi bodoh ni pakai utk justify DAP tu tk tentang Islam dan UMNO yg membela rakyat yg majoriti Islam ini? agama dijaga setiap masa.. jika tidak masakan amsjid bercambah2 makmum imam beribadah tnpa sekatan.. so apa ini??? ostad2 PAS haramjadah yg jd guru2 di sekolah, Universiti. apakah ditentang mereka itu?

    Celakalah kau wahai Hadi Awang.. semoga kau dilaknat Allah sebesar2 laknat!
    Kaulah wajah dajjal akhir zaman.. penipu Agama dan MUNAFIK besar!!

    BalasPadam
  2. dah minum 'holy water' kot si hadi ni, mana tau!

    BalasPadam
  3. Apa lagi pemimpin pemimpin UMNO lagi nak duduk diam lagi ke? Sampai Hadi RABIT Awang kata "UMNO PALING KUAT MENOLAK ISLAM"
    Kerahkan ahli ahli UMNO seluruh Malaysia mengadakan protes besar besaran menuntut PAS meminta maaf atau saman saja dajal tu.

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping