Jumaat, Disember 13, 2013


Hebat!!! Memang tak salah lagi anggapan kita selama hari ini. Kali ini, Si Fuziah tu sendiri telah berjaya membuktikan sendiri sifat dan niat sebenar dia.

Jika sebelum ini, Si Fuziah tu dah kantoi membuat tuduhan dan dakwaan yang bukan - bukan terhadap pihak Kerajaan demi menyelamatkan maruah diri dia sendiri.

Tapi, apa kan daya. Kemaluan Si Fuziah tu terdedah juga didepan mata rakyat. Hakikatnya, Si Fuziah tu dah kantoi membogelkan diri dia sendiri dalam sidang Parlimen.

Sekarang kita dapat lihat bahawa tindakan dan niat Si Fuziah tu sebenarnya bukan untuk membantu mangsa yang terlibat. Sebaliknya, dia hanya mahu mencari kredit untuk berpolitik.

Sedang orang lain sibuk menghantar dan menghulurkan bantuan kepada mangsa, Si Fuziah ni pulak katanya sibuk dok mencari peluang dalam kesempitan orang lain.

KONONnya, Si Fuziah tu dakwa ada 100 orang 'Penyokong UMNO' telah keluar dan masuk PKR kerana tidak dapat bantuan dari UMNO sepanjang banjir melanda.

Ini yang membezakan UMNO dengan PKR. UMNO membantu atas dasar KEMANUSIAAN, bukan untuk mencari sokongan Politik. PKR tolong ibarat 'Ada Udang Di Sebalik Batu'.

Dari apa yang dimaklumkan, semua orang dikawasan Tanah Putih yang dilanda banjir telah pun diberi bantuan tanpa mengira latar belakang Politik mereka kelmarin

Tapi, apa pun, kita patut ucap terima kasih kepada Si Fuziah ni sebab dia dah mengenal pasti 100 orang yang perlu dikeluarkan dari senarai bantuan UMNO. 

Peruntukan untuk 100 orang tu boleh diberikan kepada mereka yang lebih memerlukan. Yang kurang, dapat jugak ditambah jadi lebih banyak.

Jadi lepas ni, jangan pulak diorang datang meroyan tak tentu arah mintak bantuan. Kalau nak mintak apa - apa, pergi jumpa Si Fuziah tu. Biar dia je yang selesaikan masalah diorang. Jangan diorang pulak yang mula - mula beratur mintak bantuan nanti sudah la!!! - seterusnya...
Categories: ,

1 ulasan:

  1. Assalamualaikum,Minta pautkan blog saya di http://metromalaya.blogspot.com/ blog tuan telah lama saya pautkan,t.kasih..

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping