Rabu, Disember 11, 2013


Hebat tak pemikiran singkat puak - puak Pajatan Haramjadah ni? Kita dapat lihat dengan jelas betapa ceteknya pemikiran yang didoktrinkan oleh pemimpin - pemimpin Pakatan tu.

Boleh pulak diorang kaitkan kejadian bencana banjir di Kuantan ni dengan pembinaan tokong yang sebelum ni kecoh digembar - gemburkan dalam laman media sosial?

Walhal, isu berkaitan dengan 1Malaysia Spiritual Tourism (1MST) tu dah dijawab dan dijelaskan berbulan - bulan dulu dah. Pun masih diorang nak bangkitkan isu tu jugak ke?

Apa lah ke BONGOK sangat pencacai Pakatan Haramjadah ni. Isu tu dah dijelaskan dan disiarkan kenyataan rasmi MB Pahang dalam media arus perdana.

Malah SH sendiri pun dah menjawab isu tu berkali - kali dan turut menyiarkan kenyataan MB Pahang mengenai isu yang sama. Pun diorang masih nak buat cerita yang bukan - bukan? (Klik Sini)

Banjir di Padang Arafah
Kalau ye pun tak percaya dengan media arus perdana ni, takkan la sampai Kuasa dan Ketentuan Allah S.W.T pun diorang nak pertikaikan jugak?

Banjir ni seperti mana yang SH sebutkan sebelum ini ketentuan Allah. Bukan hak kita sebagai manusia biasa nak pertikaikan mengenai perkara tersebut.

Kerdil sangat kita ni kalau nak buat dakwaan kononnya banjir ni 'Bala' yang diturunkan kepada rakyat akibat tindakan yang dilakukan oleh Kerajaan.

Kalau ianya 'Bala' seperti mana yang dinyatakan oleh puak - puak Pakatan Haramjadah tu, jadi kita perlu persoalkan soalan yang sama. Banjir di Padang Arafah tu kira 'Bala' jugak ke?

Ada orang bina 'Tokong' jugak ke kat Padang Arafah tu sampai banjir kawasan tu dibuatnya? Yang herannya, kenapa tak de pulak yang nak kaitkan perkara tu dengan apa yang berlaku di Malaysia ni.

Tolong la! Kot ye pun diorang nak sebarkan cerita yang bukan - bukan demi memburukkan pihak Kerajaan, jangan la sampai nak mempertikaikan kuasa Allah S.W.T. Sedar la diri sikit. Semua ini ada khifarah dari Yang Maha Esa. Guna la akal untuk menilai, jangan suka sangat guna Kepala Lutut!!!
Categories:

1 ulasan:

  1. Apa jua musibah, kesusahan dan kesukaran, bala bencana yg menimpa kita adalah disebabkan kesalahan, kesilapan dan dosa yg kita lakukan, kecil atau besar, sbg kaffarah dan penebus dosa, bahkan Allah swt memaafkan dan mengampunkan sebhgn besar yg lain, mudah mudahan dijauhkan azab di Akhirat yg lbh besar. Kerana itu sentiasalah bertaubat, minta ampunan dan rahmat dr Allah swt. Setiap anak Adam berdosa dan sebaik baik yg berdosa yg segera bertaubat.

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping