Rabu, Disember 25, 2013

Ini yang nak di HALAL kan dek diorang??? 
HAH!!! Betul tak apa yang SH katakan sebelum ini? Hakikatnya, diorang nak menghalalkan benda yang selama ini diorang sendiri labelkan sebagai Haram. Sekadar nak menghalalkan cara je sebenarnya. (KLIK SINI)

Jika selama hari ini, diorang jugak yang menentang sebarang himpunan demi menyambut Tahun Baru atau ambang Kemerdekaan. Tapi sekarang semuanya dah berubah. Benda yang Haram dah jadi Halal.

Dulu diorang anggap sebarang acara yang ada kaitan dengan musik dianggap HARAM. Tapi sekarang, di muktamar diorang sendiri pun dah ada dianjurkan konsert Heavy Metal.

Tigershow Awek BERSIH!!!
Jadi, kali ini diorang sendiri nak merasai sendiri sambutan ambang Tahun Baru yang selama hari ini diorang HARAMKAN. Itu je hakikatnya. Bukannya ada tujuan lain pun.

Dan demi merealisasikan perkara tersebut, diorang anjurkan la Himpunan Haram dengan tujuan untuk menggulingkan Kerajaan. Yang tu 'Make Up' je sebenarnya. Padahal, diorang nak berjimba - jimba.

Dengan adanya perhimpunan seumpama itu, diorang tidak dapat mengelakkan berlakunya maksiat apabila lelaki dan perempuan bercampur gaul diantara satu dengan yang lain.

Takkan pulak diorang nak buat perhimpunan dengan membahagikan kawasan lelaki dan perempuan menggunakan pagar besi ye tak. Dah tentu - tentu akan bercampur jugak. Paling tidak bergeser - geser.

Lepas tu diorang menganjurkan juga program yang Lagho dan tidak mendatangkan faedah serta menghabiskan masa. Pun diorang boleh HALAL kan jugak tu.

Kiranya, siapa yang tak turun dalam Himpunan Gulingkan Kerajaan ni akan dianggap berdosa besar dan tak dapat masuk Sorga. Itu pun fatwa yang dikeluarkan oleh Si Husam tau. Jangan tak ikut pulak.

Maka kesimpulannya, puak - puak Pakatan Haramjadah ni hanya menjadikan alasan nak berhimpun pada malam 31 Disember nanti untuk bersuka ria menyambut ambang Tahun Baru. Bukannya sebab diorang nak buat bantahan sangat pun!!!
Categories: , , ,

1 ulasan:

  1. Kempunan le tu, dulu tak boleh haram sekarang boleh. Tujuan tu adalah nak buat huru hara ja. Melalui Demokarsi tak blh menang sebab rakyat meluat.

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping