Rabu, Disember 18, 2013


Buat pencacai - pencacai Pakatan Haramjadah yang dok buat cerita bukan - bukan pasal projek 1Malaysia Spiritual Tourism tu, baik diorang kaji dulu.

Benda tak de nak buat apa - apa, diorang boleh pulak letak hukum sesuka hati je. Konon kata diorang ianya 'Bala' buat Kerajaan sebab nak bina tokong terbesar di Malaysia.

Kalau disebabkan Kerajaan Negeri nak bina tokong boleh menyebabkan Banjir, maka Kelantan tu sepatutnya dah tak wujud tau. Dah tenggelam dek bumi dah.

Malah pembinaan patung berhala kat Kelantan tu siap dapat restu lagi dari Pok Nik. Pun masih jugak ada puak - puak Pakatan Haramjadah tu nak butakan mata ke?

Mungkin lepas ni, Si Tokong Biawak yang bernama Guan Eng tu boleh ambik alih Negeri Kelantan pulak la. Kurang sepenggal, dah tentu selesai masalah banjir di Kelantan.

Tapi, dek kerana kedangkalan akal dan otak mereng belaka, tu pasal la diorang sibuk dok cerita pasal benda yang bukan - bukan. Niat tu nak memburukkan orang lain, saja nak sebar fitnah terhadap Kerajaan. Bukannya sebab nak bagi pengajaran sangat pun!!!
KOTA BHARU – Jabatan dan agensi yang terlibat dengan pengurusan bencana banjir di Kelantan sudah bersiap-sedia menghadapi kemungkinan berlaku gelombang kedua banjir dan yang seterusnya yang diramal berlaku sepanjang musim tengkujuh ini.

Timbalan Pengerusi Jawatankuasa Bencana Kelantan Datuk Makhtar Mustapha berkata antara persediaan yang dibuat termasuk mengenal pasti 729 pusat pemindahan sementara serta menyediakan stok barangan keperluan.

“Kita telah hantar stok bekalan seperti makanan, tikar dan sebagainya ke 170 pangkalan hadapan sebagai persiapan menghadapi sebarang kemungkinan,” katanya yang juga Pengarah Jabatan Pembangunan Persekutuan Kelantan kepada pemberita selepas mempengerusikan Mesyuarat Khas Banjir di sini Rabu.

Dalam gelombang pertama banjir yang bermula 3 Disember lepas, seramai 3,718 mangsa dari 1,165 buah keluarga khasnya di jajahan Pasir Mas, Kuala Krai, Pasir Puteh, Tumpat, Tanah Merah dan Machang terbabit. 
PS: Baca artikel berkaitan dengan projek tersebut disini
Categories:

3 ulasan:

  1. Kelantan serambi Mekah....ha...ha....ha mungkin Mekah yang dizaman JAHILIAH kot....yang penuh dengan patung-patung berhala sebelum zaman Islam...?

    BalasPadam
    Balasan
    1. Ambo sokong..serambi mekoh zame jahilian..berhalo..sabung ayam..angguk burung jugo dadoh..

      Padam
  2. walawe.....besarnya....tercongok depan mata puak2 ni tak nampak? yang jauh balik banjaran titiwangsa nampak pulak. betul kata SH....sepatutnya dengan patung yang sebesar itu dah tenggelam kelantan dalam banjir.

    tu la lain kali nak fitnah perati dulu sekeliling. setiap kali mereka fitnah mesti ada jawapan yang allah beri.

    lagi satu negara arab kadang2 terlalu kering kontang. kalau macam tu surohlah pak arab buat patung supaya hujan turun dan banjir.

    akai ada ka...

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping