Rabu, Disember 18, 2013


Bilamana kenyataan itu datang dari mulut Pok Nik sendiri, SH dah tak heran sangat dah sebenarnya. Sebab ianya dah biasa sangat kita dengar. Dah lali sangat dah dibuatnya.

Sebab dalam dunia Politik, tak de orang lain yang punyai dendam kesumat yang mendalam seperti Pok Nik ni sendiri. Maka sebab itu dia cukup kenal dengan Politik dendam ni.

Dan disebabkan itu jugak Pok Nik hanya melihat semua benda sebagai Politik dendam kerana pemahaman Politik Pok Nik hanya berlandaskan dendam semata - mata.

Akibat dendam kesumat yang terpendam selama hari inilah yang membuatkan Islam berpecah belah dan mudah diinjak - injak oleh orang luar sesuka hati.

Disebabkan dendam Politik Pok Nik la yang membuatkan umat Islam tak boleh nak bersatu menjadi satu ummah yang kuat dan memerintah Negara ni. Bukannya salah orang lain.

Dek kerana dendam Politik itu jugak la yang membuatkan Pok Nik sanggup bersekongkol dengan Kafir Harbi yang jelas menentang Islam secara terang - terangan.

Maka, atas sebab itulah SH tak heran sangat kalau semua benda Pok Nik anggap sebagai satu dendam Politik, termasuk la isu berkaitan dengan Syiah ni.

Sedangkan isu berkaitan dengan agama pun Pok Nik boleh guna sebagai isu Politik, inikan pulak isu berkaitan dengan Syiah. Bukannya Pok Nik lihat Syiah ni sebagai satu ancaman.

Dia hanya tahu melihat isu pasal Syiah ni dari konteks Politik semata - mata. Sama jugak la macam agama. Pun Pok Nik boleh gunakan sebagai satu alat untuk berPolitik.

Hakikatnya, bagi Pok Nik semua benda nak diPolitikkan belaka. Semua benda nak dijadikan alat untuk berpolitik demi kepentingan peribadi. Bukannya nak dijadikan memperjuangkan rakyat. Jauh sekali kalau ianya untuk menegakkan Islam!!!
Categories: ,

6 ulasan:

  1. Dendam dendam ni ajaran khawarij dan syiah.

    BalasPadam
  2. Apa dah melalut orang tua ni. Kau tak tahu ke antara Syiah dengan dendam politik? Inlah Ular dalam semak, halalkan yang haram

    BalasPadam
  3. binatang si tua haramjadah ni tak sudah2 nak buat hal.
    memang kalau tuan guru iblis situa bangka ni selagi hidup menyusahkan orang.
    syiah kali si tua babi ni?

    BalasPadam
  4. Kalau pendeka bujang lapuk kata "coobaaan" "coobaaan" "coobaaan"
    Syiah dah mula membarah pun "coobaaan"

    BalasPadam
  5. Kata guru saya...tak guna kita berbalah mengenai hukum agama sebab ilmu yang kita tuntut tak sama darjat. Bukan pakaian jadi ukuran kealiman sesaorang tetapi dari ilmunya. Maka fikir mengikut hati nurani bukan nafsu amarah muga muga kita tak sesat dihujung jalan

    BalasPadam

  6. ULAMOK GAPO MACE NI....BAB AKIDOH PONG BOLIH DIO ROYAK DENDE POLITIK.
    GILO KO....

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping