Jumaat, Disember 13, 2013


Heheh!!! Kesian sungguh dengan Pak Berahim ni. Nak sangat tunjuk lagak, akhirnya dia tetap kemaluan seorang diri. Itulah. Lain kali jangan sibuk dengan hal orang.

Jika semalam, Pak Berahim tu keluarkan kenyataan mengecam tindakan berikutan kenaikkan gaji yang dilakukan oleh Rejim Pakatan Selangor pimpinan Khalid Gagap.

Kenyataan Pak Berahim tu memberi gambaran seolah - olah dia salah seorang daripada mereka yang terlibat dalam isu tersebut sedangkan dia bukan ADUN Selangor pun.

Maka, tak salah la jika hari ini, kenyataan dari Si Khalid Gagap ni boleh diibaratkan sebagai satu penampar percuma buat Pak Berahim tu. 

Biar Pak Berahim tu sedar diri sikit. Jangan suka sangat dia nak masuk campur dalam urusan orang. Suka hati Si Khalid Gagap tu la kalau dia nak merembat duit rakyat demi kemewahan diri dia sendiri. Yang Pak Berahim sibuk sangat pasal apa!!!
SHAH ALAM: Kenaikkan gaji bagi ahli Dewan Undangan Negeri (DUN) Selangor akan tetap dilaksanakan walaupun bakal ada perbincangan semula pada awal bulan Januari.

Menteri Besar Selangor Tan Sri Abdul Khalid Ibrahim, dalam satu sidang media di Bangunan Setiausaha Kerajaan Negeri hari ini berkata perbincangan tersebut akan melibatkan ADUN Pakatan Rakyat (PR).

Bagaimanapun, apabila disoal adakah akan berlaku penyelarasan gaji bagi ahli DUN, Khalid sekadar membayangkan penyelarasan semula akan dilakukan.

“Perbincangan ini tidak akan disegerakan kerana banyak lagi perkara perlu diberi keutamaan.

“Kadar penyelarasan tak sesuai dibincangkan (sekarang) kerana perlu berbincang dengan mereka yang terjejas. Kenaikkan akan tetap berlaku sebab sudah diluluskan oleh DUN,” beliau menambah.
Ps: Artikel sebelumnya, klik disini
Categories: , ,

1 ulasan:

  1. Pakatan Rakyat senang lenang, rakyat yang derita lebih lebih lagi mangsa banjir. Yang hulurkan bantuan UMNO jugak.

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping