Rabu, Disember 25, 2013


Apa Pencacai Pakatan nak buat dengan kenyataan yang dilakukan oleh Si Xavier Jayakumar ni? Adakah diorang pun akan buat demo depan rumah Xavier nanti?

Kata Xavier, kenaikkan caj lesen perniagaan sebanyak 400 peratus yang dibuat oleh Rejim Pakatan Selangor sebelum ini adalah satu keperluan dan rakyat mampu untuk membayarnya.
"Yang saya boleh katakan, permintaan dari peniagaan dan kawasan masing-masing telah meningkat dengan perbelanjaan. Ikut kadar itulah mereka (kerajaan negeri) ambil tindakan (menaikkan) sekarang," katanya kepada Antarapos.
Kenyataan Si Xavier tu jelas bertentangan dengan apa yang dinyatakan oleh Pencacai - Pencacai Pakatan yang merancang nak berdemo di Dataran bagi membantah kenaikkan kos sara hidup.

Tak kira la apa benda sekali pun, semuanya tetap dibantah walaupun kenaikkan itu dianggap sebagai satu keperluan juga bagi mengukuhkan perkembangan fiskal Negara.

Malah, kenyataan Si Xavier tu juga turut memalukan Si Khalid Samad yang sebelum ini turut membantah kenaikkan caj lesen perniagaan yang dibuat oleh Rejim Pakatan.

Kata Khalid, kenaikkan caj tersebut membebankan rakyat dan tidak sepatutnya Rejim Pakatan mengenakan tiga jenis cukai yang berbeza kepada rakyat sampai tahap 400 peratus.

Nah!!! Nampak sangat puak - puak Pakatan Haramjadah ni sendiri pun tak sepakat dalam isu kenaikkan kos sara hidup ni. Sesama diorang pun masih berbalah dan tak sependapat.

Jadi, bagaimana mungkin diorang boleh pulak nak buat bantahan terhadap apa yang nak dilaksanakan oleh pihak Kerajaan Pusat sedangkan apa yang dibuat oleh Rejim Pakatan sendiri diorang tak mampu nak bantah?

Yang salah orang diorang nampak. Cepat je nak buat demo dan mempergunakan rakyat. Tapi bila diorang sendiri yang buat, nak dipejamkan mata je? Nak buat - buat tak nampak pulak? Nampak sangat la puak - puak Pakatan Haramjadah ni MUNAFIK!!!
Categories: , , ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping