Khamis, Disember 12, 2013


Alahai!!! Pelik jugak dengan perangai anak kesayangan Si Ketua Penipu tu. Kenapa bila isu yang panas macam ni timbul dia hanya mampu mendiamkan diri je?

Adakah dia juga turut mengakui bahawa masa depan PKR tu memang tidak bergantung kepada Si Ketua Penipu tu jugak? Adakah dia pun rasa yang Papa dia tak penting?

Jika sebelum ini, Timbalan Presiden PKR sendiri dengan lantang menyatakan bahawa masa depan PKR tidak terletak ditangan Si Ketua Penipu tu dalam satu kenyataan media.

Jelas Si Azmin tu, PKR ni bukan sebuah parti yang berpaksikan Si Ketua Penipu tu semata - mata. Walhal, itulah asas kewujudan PKR sejak ianya mula ditubuhkan.

Lahirnya PKR bukan untuk memperjuangkan rakyat. Sebaliknya, PKR wujud untuk mengangkat Si Ketua Penipu tu menjadi Perdana Menteri, bukan untuk kepentingan umum.

Yang kita herannya, kenapa Si Nurul Izzah tu hanya mendiamkan diri setiap kali isu sedemikian dibangkitkan dalam parti dia? Nak pulak kalau Si Azmin tu yang bersuara.

Kenapa Si Nurul Izzah tu hanya terdiam kaku sedangkan yang menjadi pertikaian ni bukan orang lain. Malah Papa dia yang dibanggakan tu yang dipersoalkan.

Gelagat Si Nurul Izzah ni kita boleh lihat sejak kali pertama Si Azmin tu memberi kritikan terhadap dasar perjuangan PKR selepas tamat Pilihan Raya Umum yang lalu.

Pada ketika itu, Si Azmin ni kata rakyat dah bosan dengan Politiking yang bukan - bukan dari pemimpin PKR. Rakyat tak boleh terima parti yang mengamalkan Nepotisme.

Kenapa isu tu pun sampai hari ini SI Nurul Izzah tu tak boleh nak jawab sedangkan ianya jelas ditujukan kepada ahli keluarga dia sendiri dalam PKR?

Bayangkan. Macam mana orang seperti Si Nurul Izzah tu nak membela nasib rakyat sekiranya anggota keluarga dia sendiri pun dia tak mampu nak bela??? Kan nampak sangat yang Si Nurul Izzah ni Orang Kurang Upaya? Dia memang tak layak jadi pemimpin!!!
Categories: ,

2 ulasan:

  1. penulis ni rasanya elok la masuk kelas penulisan..... kalau nak buat isu pun cerdiklah sikit. orang skg pergi sekolah la...org kampung kau mungkin seronok baca citer ko ni...

    BalasPadam
    Balasan
    1. Aku seronok baca sebab PKR dah nak tertonggeng.

      Padam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping