Khamis, Disember 12, 2013


Kalau masuk kali ini, entah kali ke berapa gamaknya puak - puak DAPigs ni buat ugutan nak heret Pendaftar Pertubuhan (ROS) ke mahkamah. Dah tak terkira dah rasanya.

Kononnya, DAPigs dakwa yang ROS ni tak sepatutnya masuk campur dalam urusan parti mereka. Bagi DAPigs, ROS tak de hak untuk berbuat demikian.

DAPigs terus mempertikaikan tindakan ROS yang tidak mahu menerima keputusan pemilihan semula parti itu 29 September yang lalu melalui surat yang diterima sebelum ini.

Hakikatnya, DAPigs cuba nak tutup kesilapan dan kegagalan mereka sendiri dalam mentadbir parti tersebut dengan menyalahkan orang lain. Itu tujuannya.

Jika sebelum ini, selepas selesai pemilihan semula yang diadakan, DAPigs masih lagi terus dihimpit dengan isu kepimpinan dari kalangan pimpinan Negeri.

DAPigs Pusat dan jawatankuasa CEC didakwa telah bertindak secara kuku besi dan mengambil alih kepimpinan Negeri dengan cara diktator. Kalah Hitler dibuatnya.

Kaedah merampas kuasa dari beberapa orang pemimpin Negeri ini yang membuatkan kepimpinan DAPigs itu berada dalam keadaan yang bercelaru.

Maka, mereka yang ditindas inilah yang membuat laporan dan mengadu perkara tersebut kepada pihak ROS. Mereka ini yang memintak supaya ROS campur tangan.

Persoalannya, jika bukan ROS yang menjadi tempat rujukan mereka, ke mana lagi mereka hendak merayu untuk menegakkan Kebenaran dan Keadilan?

Nak mintak semua tu denga Si Guan Eng? Jangan harap la dia nak bantu. Walhal katanya, Si Guan Eng tu jugak yang menjadi dalang merampas kuasa tu pada mulanya.

Dia yang bertindak secara kuku besi dan menidakkan beberapa orang pemimpin Negeri yang katanya menentang keputusan yang telah dilakukan selama hari ini.

Tapi, demi untuk menutup kemaluan diri mereka sendiri, maka diorang jadikan Pendaftar Pertubuhan (ROS) sebagai Kambing Hitam. Hakikatnya, DAPigs ni nak mentadbir parti sendiri pun diorang tak mampu. Macam mana diorang boleh mentadbir sebuah Kerajaan!!!
Categories: ,

2 ulasan:

  1. Biasa lah. Dah di namakan Cinabeng. Kalau bapak dia mati kerana dah tua pun, dia akan mula menyalahkan mak dia lah, sebab anak dia lah, sebab orang itu lah dan orang ini lah. Dan macam2 lagi. Jadi tak hairan lah kalau ia terbawa2 dalam politik.

    BalasPadam
  2. nape ble kutuk phak tertentu smpai tunjukkan gmbr aurat org perempuan terdedah sna terdedah cni. nmpaknya org yg kutuk tu 2x5 mcm org dlm gmbr tu

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping