Selasa, Januari 28, 2014


Demikian kenyataan yang ditegaskan oleh Ketua Pemuda PAS Selangor berikutan tindakan puak - puak Parti Kecohkan Rakyat tu menangani masalah dalaman parti mereka.

Seperti senada dengan kenyataan yang dibuat oleh Mantan Ketua Pemuda PAS sebelum ini, tindakan PKR tu dianggap sebagai satu pengkhianatan kepada rakyat di Selangor tu sendiri.

Malah, PAS sendiri menganggap bahawa ianya satu pembaziran wang rakyat dalam jumlah yang cukup besar nilainya. Ianya seolah - olah tidak diendahkan oleh puak - puak PKR.

Apa yang paling dikesali dan membuatkan PAS bertambah kecewa ialah apabila PKR dilihat membelakangkan rakan lain dalam Pakatan Haramjadah tu dengan membuat keputusan sedemikian.
“Melihat situasi yang berlaku, perletakan jawatan itu hanya semata-mata untuk memberi laluan kepada Datuk Seri Anwar Ibrahim bertanding sepertimana yang telah diumumkan Menteri Besar Selangor, Tan Sri Khalid Ibrahim.

“Tindakan untuk menyelesaikan masalah dalaman dan pentadbiran parti tidak seharusnya membabitkan pembaziran wang rakyat,” ujarnya.

“Tiada istilah Selangor adalah negeri PKR atau sebaliknya, maka tindakan sebegini akan mengeruhkan suasana politik antara Pakatan Rakyat dan memberi imej negatif kepada rakyat,” tegasnya.
Nah!!! Sekarang PAS sendiri seolah - olah mengancam untuk tidak menyertai atau turun membantu PKR dalam Pilihan Raya Kecil DUN Kajang kerana keBODOHan PKR sendiri.

Ditambah pulak dengan keANGKUHan PKR membuatkan PAS mengambil pendirian tersebut. Malah mereka juga turut mengancam untuk menuntut kerusi Menteri Besar sekiranya perkara itu berlaku.

Kenyataan tersebut dikeluarkan oleh Setiausaha PAS Selangor berdasarkan kedudukan PAS dalam menguasai bilangan besar kerusi Dewan Undangan negeri selepas Pilihan Raya Umum yang lalu.

Hah!!! Seandainya PKR ingat diorang dengan sewenang - wenangnya dapat nak bermaharajalela di Selangor, ternyata diorang dah buat satu kesilapan besar!!! Diorang jangan ingat Selangor ni Bapak diorang punya!!!

Ps: Kalau kali ni pun PAS tetap jugak nak jadi Pak Angguk Saja dan setakat cakap je nak rebut kerusi Menteri Besar tu, baik tak payah!!! Buat mengabihkan masa je!!!
Categories: , ,

3 ulasan:

  1. suka hati mak bapak dia je senang2 letak jawatan,kasi org lain tanding..

    BalasPadam
  2. apa dia buat dengan orang kawasan parlimen dia, ada dia ambil tau, ada melawat mereka, penag halau org melayu niaga, roboh rumah org india ada dia bantu, dia janji macam macam... sekarang dia nak buat kat org kajang pulak...org kajang patut fikir, lebih baik sokong pas dari sokong sipenipu ni, kalau PAS menag lagi satu kerusi, PAS ada ;ebih kerusi dari DAP, dan Insyallah boleh dapat MB dari PAS, dan hapus kan maksiat yang di bawa oleh PKR dan DAP di Selangor, rumah urut banyak tu dimansuhkan, kedai arak tu dimnsuhkan,, kafir nak minum arak biar minum di rumah atau tempat dia orang cara tertutup...

    BalasPadam
  3. Pkr ni igt dia star sgt..sbnrnya pkr minoriti je kat sgor.

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping