Rabu, Januari 29, 2014


Macam SIAL!!! Hanya itu jawapan balas yang paling layak untuk kita berikan kepada penjelasan yang dibuat oleh Si Azmin ni mengenai isu berkaitan dengan Pilihan Raya Kecil DUN Kajang.

Kata Azmin, keputusan PKR menamakan Si Ketua Penipu sebagai calon Pilihan Raya Kecil DUN Kajang tu merupakan salah satu 'Gerakan Taktikal' parti tersebut bagi menghadapinya.
"Ia adalah gerakan taktikal. Kita perlukan satu kerusi kosong. Kita perlukan pemimpin nasional seperti Anwar untuk bertanding di Selangor dan perkukuh PKR.

"Kita hendak perkuatkan PR, Khalid sudah perkukuhkan Selangor sejak 5 tahun lepas," katanya pada sidang media selepas mesyuarat Majlis Pimpinan PKR Selangor, di ibu pejabat PKR, di sini, hari ini.
Penjelasan yang diberikan oleh Si Azmin tu hanya standard budak sekolah tadika je dan tak layak lansung untuk diterima oleh sesiapa termasuk rakan lain dalam Pakatan Haramjadah tu.

Seperti mana yang dinyatakan oleh Pemuda PAS Selangor sebelum ini, tindakan PKR membuat keputusan tersebut hanya satu penghinaan terhadap rakyat Selangor terutama dikawasan Kajang.

Malah PAS juga turut menganggap tindakan tersebut hanya meminggirkan rakyat yang KONONnya sedang dalam keadaan sengsara dengan kenaikkan kos sara hidup pada ketika ini.

Persoalan yang sewajarnya kita tanya kepada PKR, adakah benar keputusan perletakkan jawatan ADUN Kajang tu telah mendapat persetujuan dari pimpinan Pakatan Selangor terlebih dahulu?

Jika kita singkap semula keputusan yang dicapai oleh Pakatan Haramjadah tu selama ini, semuanya bergantung kepada 'Konsensus Bersama' diantara PAS, PKR dan DAPigs.

Bila PAS nak laksanakan Hudud, Pakatan tolak atas alasan tidak wujud 'Konsensus Bersama'. Begitu jugak dengan isu penggunaan kalimah Allah oleh mereka dari kalangan bukan Islam.

Pun PAS terpaksa bersetuju dengan 'Konsensus Bersama' yang dicapai walaupun PAS berpendapat sebaliknya mengenai isu tersebut. PAS tak setuju kalimah Allah digunakan oleh bukan Islam.

Nah!!! Dalam isu berkaitan dengan perletakkan jawatan ADUN Kajang tu, 'Konsensus Bersama' tu dilihat seolah - olah sudah tidak wujud. Sebaliknya, keputusan hanya dibuat oleh sebelah pihak sahaja.

Ke mana hilangnya 'Konsensus Bersama' yang dibangga - banggakan oleh puak - puak Pakatan Haramjadah tu? Semuanya dah dibakul sampahkan ke demi kepentingan Politik sesetengah pihak tertentu? Kalau setakat pandai bercakap je, baik tak payah!!! Buat mengabihkan masa je!!!
Categories: ,

1 ulasan:

  1. PEMIMPIN PEMIMPIN PKR ADALAH JENIS SYOK SENDIRI TERMASUK AZMIN DAN RAFIZI, BODOH BANGANG THUIIIIH!!!

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping