Rabu, Januari 08, 2014


Memang sah nampak sangat puak - puak Red Bean Army upahan DAPigs ni terdesak nak menjawab isu pasal pembelian kereta mewah untuk kegunaan Si Guan Eng tu sebelum ini.

Sampai tahap diorang sanggup menabur fitnah dan buat dakwaan yang bukan - bukan. Ternyata mereka memang tak dapat nak jawab isu tersebut pada ketika ini.

Tindakan Si Guan Eng tu jelas tidak menggambarkan sensitiviti dia terhadap tuntutan yang dibuat oleh Pencacai Pakatan tu dalam isu berkaitan dengan kenaikkan kos sara hidup rakyat.

Fitnah yang disebarkan
Jika sebelum ini, puak - puak Pencacai Pakatan tu telah memfitnah MB Kedah kerana dikatakan turut membeli kereta dari jenis yang sama dengan Si Guan Eng tu.

Namun isu tersebut disangkal oleh pihak Kerajaan Negeri Kedah dimana kereta yang dimaksudkan tu telah dibeli pada ketika Rejim PAS memerintah Kedah sebelum ini.

Tak puas hati dengan jawapan sedemikian, kini puak - puak Pakatan Haramjadah tu cuba pulak mengheret Menteri Besar Pahang yang dikatakan turut memiliki kereta mewah.

Maka muncul la Si Nyonya Margaret ni dalam laman Facebook milik dia membuat dakwaan kononnya MB Pahang memiliki kereta jenama Rolls Royce yang ditemui sewaktu banjir baru - baru ni di Kuantan.

Ekoran tindakan tersebut, satu laporan Polis telah dibuat oleh seorang Peguam, Dato' Toh Seng Soon terhadap pemilik akaun Margaret Senior Chan di Balai Polis Kuantan.

Laporan tersebut dibuat oleh pengadu supaya pihak Polis menjalankan siasatan terhadap isu berkenaan kerana ianya salah satu kesalahan jenayah (Criminal Defermation) terhadap MB Pahang.

Nah!!! Sekarang itu Margaret Senior Chan tu nak lari ke mana lagi? Laporan dah dibuat, pihak Polis pun dah mula siasatan dibawah seksyen 500KK (Fitnah terhadap pegawai awam). Kot ye pun nak jaga bontot Si Guan Eng tu, jangan la sampai memalukan diri sendiri!!!
Categories: ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping