Rabu, Januari 08, 2014


Berikutan pendedahan yang dibuat sebentar tadi mengenai dakwaan Margaret Senior Chan terhadap MB Pahang, ada sahabat SH mengirimkan gambar dibawah melalui Whatsapp. (KLIK SINI)

Rupanya, gambar yang disebarkan dalam laman media sosial Facebook milik Margaret Senior Chan tu diambil dalam sebuah laman portal berita dari Singapura.

Menurut laporan tersebut, kereta Rolls Royce tu ditemui terperangkap dalam banjir yang berlaku di Jakarta Indonesia, bukannya di Kuantan seperti mana yang digembar gemburkan.

Laporan The Straits Times STOMP
Nah!!! Mudah sangat kantoi puak - puak Pakatan Haramjadah ni bila diorang nak sebarkan fitnah. Hanya semata - mata nak burukkan imej pemimpin BN, sanggup diorang curi gambar dari orang lain.

Itulah sifat puak - puak Pakatan Haramjadah ni sebenarnya. Dalam keghairahan nak sangat menutup kemaluan sendiri, diorang tak sedar yang kemaluan diorang terdedah lebih besar. Dasar manusia tak tau malu betul la diorang ni. Suka sangat nak tayang kemaluan sendiri buat apa!!! MEMALUKAN!!!
Categories:

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping