Jumaat, Januari 24, 2014


Alamak ai!!! Tolong la Sam. Jangan la memalukan puak - puak Parti Kecohkan Rakyat tu sampai tahap macam ni. Kot ye pun dah ketar lutut, jangan la tunjuk sangat pada orang.

Kalau ye pun dia nak terkencing dalam seluar sebab takut Jepun hantar Yakuza serang dia kat rumah, jangan la sampai tahap nak memalukan diri sendiri depan orang ramai.

Kalau sebelum ini, dia cuba nak menyembunyikan isu berkaitan dengan pembakaran bendera tu dari tersebar dengan membuat ugutan akan mengambil tindakan terhadap pihak yang terlibat.

Tapi bila kemaluan tu tak mampu dah nak ditutup dengan daun pisang, maka nak tak nak terpaksa la dia mengaku kata dia sendiri tak tau mengenai perkara tersebut.

Sebaliknya, kata Si Sam ni, dia sendiri tidak merancang perkara tersebut berlaku. Ianya diluar jangkaan dia dan tidak melibatkan isu yang berkaitan dengan Si Ketua Penipu tu sendiri.
"Itu kita tak ada plan untuk lakukan seperti itu, itu hanya insiden kecil. Bendera yang dibakar kita telah padamkan apinya dan memohon maaf kepada pengawal di situ, sesiapa yang ada pada hari itu tahu keadaan sebenar.

"Sepatutnya insiden itu tidak perlu libatkan Anwar, bukan dia yang bersalah, itu hanya insiden kecil dan tak perlu dipanjangkan.

"Apa yang penting dalam bantahan kita hari itu adalah untuk menuntut penjelasan daripada Jepun dan kebebasan bergerak," katanya kepada Sinar Harian Online, hari ini.
Nah!!! Nampak sangat la yang Si Sam Ketot ni memang jenis manusia yang Penakut nak pikul tanggungjawab. Sekarang mula la dia terketar - ketar lutut dengan membuat penafian sedemikian.

Sama ada perkara itu dirancang atau pun tidak, dia perlu bertanggungjawab sebab isu tersebut bukannya isu kecil. Ianya dianggap sebagai satu penghinaan kepada Negara Jepun.

Hakikatnya, perkara tersebut perlu dipertanggungjawabkan ke atas diri dia sendiri sebab dia yang bawak orang tu untuk turut serta berdemo tempoh hari. Takkan dia nak salahkan UMNO pulak? Sendiri bikin, sendiri tanggung la Sam oi!!! Jangan nak buat alasan tak tentu pasal!!!
Categories: ,

5 ulasan:

  1. Insiden kecil kepala bapak ko... memang ko dah padamkan api kat bendera tu.. tapi api kebencian masyarakat dan kerajaan jepun kpd malaysia ko yang cetuskan.. ko bertanggungjawab sepenuhnya atas insiden 'kecik' tu.. mungkin ko cuba membandingkan insiden tu dengan saiz kote ko yg kecik tu... demi nak membodek kaki bontot tu.. ko telah londehkan kote ko yg kecik tu dpn khalayak ramai... bodoh la lu... kecik kecik x nak mampus.. dah besar nyusahkan org...

    BalasPadam
  2. apa lagi ko KETOT krek tek tot ... krek mek mot !!!!! hahahaha

    BalasPadam
  3. japan should also ban this dwarf from entry , but maybe we can forgive him as his brain is only half of normal human size.... exactly like his physique displays

    BalasPadam
  4. Konek kau tu yg kecil...ketot bongok mcmni pun ada pengikut.

    BalasPadam
  5. Bagus dan Tahniah kepada 'Giant Killer' yg membunuh kareer politik Rustam Ali Penyamun No.1 Melaka. Kalau nak bakar bendera Jepun tak salah, kerana Bangsa Jepun adalah Bangsa yg belum lagi meminta maaf terhadap perbuatan mrk dlm Perang Dunia II. Jadi kalau nak bakar pakailah kain Bendera yg besar dan ajak stesen TV utk buat liputan, supaya ini dapat ajar Jepun macam mana nak sambut tetamu lain kali.

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping