Jumaat, Januari 24, 2014


Herankan. Ada ke orang dalam dunia ni sengaja nak memalukan diri dia sendiri tanpa sebarang sebab musabab yang kukuh? Nampak macam tak masuk akal ye tak.

Tapi bila ianya ada kaitan dengan puak - puak Pakatan Haramjadah ni, benda macam tu tak de la pelik sangat sebab diorang memang selalu suka buat kerja bodoh macam tu.

Jadi, tak de la kita nak heran kenapa Si Saifuddin Nasution tu sanggup memperbodohkan diri sendiri dengan menafikan dakwaan kononnya wujud desakan nak gugurkan Khalid.

Mungkin dia ingat dengan taktik sedemikian dia dapat menyelamatkan kemaluan parti dia dari diketahui orang ramai. Tapi dia lupa yang dunia Politik Malaysia ni kecik je.

Mungkin dia ingat dalam kalangan puak - puak Pakatan Haramjadah tu akan bersetuju dengan tindakan yang dia buat. Dia ingat semua orang suka menipu macam dia gamaknya.

Jadi, sebab itulah ada sumber yang memaklumkan bahawa gerakan untuk menggugurkan Si Khalid Ibrahim tu sebagai Menteri Besar memang wujud dan kenyataan Si Saifuddin tu ternyata meleset. Sekadar nak menipu rakyat je, baik tak payah Saifuddin oi!!! Buat mengabihkan masa je!!!
SHAH ALAM: Setiausaha Agung PKR, Datuk Saifuddin Nasution Ismail membuat kenyataan 'meleset' apabila menafikan Majlis Pimpinan Pusat parti tidak membuat keputusan mahukan Tan Sri Abdul Khalid Ibrahim digugur sebagai Menteri Besar Selangor.

"Kenyataan Setiausaha Agung meleset. MPP telah mencapai konsensus untuk bersetuju MB ditukar. Kaedah untuk penukaran itu akan diputuskan oleh Ketua Umum (Datuk Seri Anwar Ibrahim)," kata sumber yang rapat dengan pucuk pimpinan parti.

Saifuddin semalam menafikan MPP telah membuat keputusan mengenai kedudukan Khalid selepas Menteri Besar itu terpalit dengan kontroversi terbaru bersabit pengguguran timbalan presiden parti Azmin Ali dari lembaga pengarah Perbadanan Kemajuan Negeri Selangor (PKNS).

Bagaimanapun versi Saifuddin ditolak oleh sumber Antarapos.com yang menegaskan MPP mencapai keputusan konsensus apabila tidak ada bantahan disuarakan daripada ahli MPP yang hadir.

Beliau berkata minit mesyuarat MPP 15 Januari akan membuktikan 11 ahli MPP menyatakan pendirian tegas mahukan Khalid digugurkan sebagai MB dan tidak ada bantahan kepada cadangan itu.

"Rekod MPP menunjukkan 11 ahli MPP bercakap suruh tukar MB. Tidak ada seorang pun yang kata tidak bersetuju. Ahli seperti Naib Presiden Nurul Izzah, Tian Chua, Fuziah Salleh dan William Leong berpeluang untuk membantah, namun tidak berbuat demikian," kata sumber itu.
Categories: ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping