Jumaat, Januari 31, 2014


Sepertimana yang SH dah ceritakan awal pagi tadi, kemungkinan besar Pilihan Raya Kecil DUN Kajang yang dikosongkan sebelum ini tak jadi nak dibuat berikutan beberapa sebab yang tertentu.

Tapi, semua tu bergantung kepada SPR sama ada diorang nak terima atau menolak makluman yang dibuat oleh Speaker DUN Selangor mengenai perkara tersebut.

Diorang boleh tolak jika terdapat sebab - sebab yang tak masuk akal dan mencurigakan seperti perletakkan jawatan oleh Si ADUN Kajang yang Sengal tu tanpa alasan yang kukuh.

Si ADUN Kajang yang Sengal tu letak jawatan bukannya untuk kepentingan rakyat. Sebaliknya dia letak jawatan atas sebab kepentingan Politik Si Ketua Penipu tu semata - mata.

Si Ketua Penipu tu yang buat desakan supaya Si ADUN Kajang yang Sengal letak jawatan sebagai ADUN tanpa menghiraukan pandangan rakyat yang telah memilih dia sebelum ini.

Sekarang, penduduk dikawasan tu dah buat laporan mengenai Penghinaan serta Pengkhianatan yang telah dilakukan oleh ADUN tersebut terhadap mereka. 

Katanya, diorang dah mintak pihak Polis dan SPRM menyiasat ADUN Kajang yang Sengal tu terlebih dahulu sebelum boleh dibuat Pilihan Raya Kecil dikawasan tersebut.

Diorang sendiri mengakui bahawa diorang telah ditipu dan dikhianati oleh ADUN Kajang yang Sengal dari PKR tu sewaktu Pilihan Raya Umum yang lalu.

Dan memang tindakan itu yang sewajarnya dilakukan oleh penduduk serta rakyat disekitar kawasan Kajang ni. Bagus diorang ikut cara Jepun. Halau je Si Ketua Penipu tu balik ke Permatang Pauh.

Sekarang, apa lagi alasan SPR nak bagi untuk menerima perletakkan jawatan tersebut? Untuk apa lagi diorang layan kerenah Politik berkepentingan puak - puak Parti Kecohkan Rakyat tu?

Baik diorang biarkan saja kerusi DUN Kajang tu kosong. Biar lantak Si Ketua Penipu dan Pencacai - Pencacai Haramjadah dia tu terlopong tak tentu arah. Jangan dilayan sangat puak - puak yang tak sedar diri tu. Setakat nak buat PRK demi kepentingan diorang je apa gunanya!!!
Categories: ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping