Jumaat, Januari 31, 2014


Hehehe!!! Tau pulak dia takut kena liwat ye. Mungkin sebab itu dia awal - awal lagi dah meroyan dalam laman twitter. Dia dah tak kisah dah kalau dia kena serang balik semula.

Malangnya, semua tu dah terlambat. Apa yang dia buat tu ternyata hanya sia - sia belaka. Tak payah la dia nak jadi macam 'Anjing yang menyalak bukit'. Bukit tak runtuh, suara sendiri yang hilang.

Tapi apa boleh buat. Dah memang dasar Pakatan Haramjadah tu suka bertelagah sesama sendiri akibat GILA KUASA, PANGKAT dan KEDUDUKAN semata - mata.

Diorang ni bertelagah bukan sebab nak jaga kepentingan rakyat. Sebaliknya diorang sibuk nak jaga kepentingan Politik diri diorang sendiri je. Kepentingan rakyat ni diorang peduli pun tidak.

Semua tu akibat gejolak nafsu besar dan kerakusan diri sendiri diorang jugak. GILA sangat nak berebut KUASA, benda lain diorang dah tak peduli. Yang penting nafsu diorang yang buas tu dipenuhi. Jadi, jangan la Si Minah Blur ni nak meroyan tak tentu arah bila diliwat pemimpin dia sendiri!!!
KUALA LUMPUR: Bekas Setiausaha Politik Menteri Besar Selangor, Faekah Husin dilihat seolah-olah membidas Ketua Pembangkang, Datuk Seri Anwar Ibrahim berikutan mahu bertanding di kerusi Dewan Undangan Negeri (DUN) Kajang.

Beliau yang juga merupakan Ketua Pegawai Eksekutif Menteri Besar Incorporated (MBI) itu dalam Twitternya semalam, menggesa Ketua Umum Parti Keadilan Rakyat (PKR) itu untuk meneliti terlebih dahulu Undang-undang Tubuh Kerajaan Selangor 1959.

Beliau juga mahu Anwar meneliti kesemua proses dan prosedur undang-undang berkenaan dan tidak sesekali terlalu yakin dalam merealisasikan matlamat peribadi semata-mata.

Selain itu, beliau meminta Anwar untuk tidak menghina Sultan Selangor, Sultan Sharafudin Idris Shah.

"Ahli politik di luar Selangor, belajarlah Perlembagaan negeri, proses dan prosedurnya. Jangan menghina Sultan dan jangan terlalu yakin dengan diri sendiri," katanya dalam akaun Twitter 27 Januari lalu.

Tidak cukup dengan itu, Faekah turut menyifatkan tindakan mana-mana pihak yang ingin memecat Menteri Besar Selangor, Tan Sri Abdul Khalid Ibrahim sebagai 'bernafsu besar'.
Categories: ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping