Jumaat, Januari 24, 2014


Demikian tanggapan yang dibuat oleh sesetengah penyokong puak - puak Pakatan Haramjadah tu bila isu berkaitan dengan tuntutan fasakh Nurul dibangkitkan semalam.

Memang agak kecoh juga orang menceritakan mengenai isu tersebut. Tak kurang juga ramai pihak yang bersimpati dengan apa yang sedang dilalui oleh Si Nurul tu pada ketika ini.

Dari satu sudut, taktik dan sandiwara itu dapat dilihat kerana isu tersebut dimainkan pada ketika pemilihan Parti Kecohkan Rakyat yang bakal diadakan tu semakin hampir.

Itu yang membuatkan sesetengah penyokong Pakatan Haramjadah tu tertanya - tanya. Kenapa isu tersebut timbul pada ketika ini sedangkan ianya telah berlaku sejak bulan Disember yang lalu?

Dari laporan yang dibuat oleh media arus perdana semalam, tuntutan fasakh Nurul tu telah dibuat sejak bulan Disember yang lalu. Maka kenapa sekarang ianya hangat diperkatakan?

Kan nampak sangat herannya tu. Maka tidak salah jika ada yang membuat anggapan bahawa ianya hanya satu taktik meraih simpati yang dilakukan oleh Si Nurul Izzah tu.

Malah kita sendiri pun sedia maklum dengan taktik jahat puak - puak Pakatan Haramjadah ni. Diorang sanggup buat apa sahaja demi mendapatkan apa sahaja yang mereka hajati.

Termasuk la dengan mengadakan sandiwara sedemikian rupa untuk meraih sokongan dan simpati dari kalangan ahli serta rakyat Malaysia secara keseluruhannya. Tak gitu?

Dibawah merupakan sebahagian dari pendedahan yang dibuat oleh sebuah blog mengenai isu yang sama. Maka, kita masing - masing ada otak dan boleh berfikir dengan matang. Jadi, korang fikir la sendiri!!! Jangan kena tipu dek sandiwara Si Nurul ni sudah la!!!
Sewaktu dilakukan SWOT Analysis, ada beberapa perkara yang ditimbulkan. Kelemahan Izzah yang dikenalpasti:-
  • Tidak mempunyai grassroots yang kuat (byk bergantung kepada Anwar, Kak Wan, Mansor Othman).
  • Kurang pengalaman sebagai Pentadbir nombor 1 (walaupun banyak dibantu researchers dari dalam dan luar negara);
  • Izzah Terkena Badi ‘Yingluck’ (cantik, disukai ramai, tetapi tidak punya karakter sebagai pemimpin)
  • Hanya appealing kepada urban community
  • Tidak nampak sebagai jaguh reformasi (istilah puteri reformasi tidak membantu).
  • Kurang hormat kepada aktivis lama zaman reformasi
  • Kedudukan sebagai ibu tunggal? Apakah rakyat akan percaya?

Blog ini mendoakan yang baik-baik sahaja buat YB Izzah dan Keluarga. Tetapi, berdasarkan MoM (minutes of meeting) dalaman PKR, persoalan ibu tunggal ini memang dibangkitkan. Ada kebenaran? - Gelagat Anwar
Categories: ,

2 ulasan:

  1. Dalam gambar ni nampak macam BITCH!

    BalasPadam
  2. Kalau benar sudah janda aku akn masuk meminang..

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping