Jumaat, Januari 24, 2014


Pelik sungguh dengan dia ni. Bila kemaluan sendiri dah terdedah baru dia nak tarik balik tuntutan tu? Lepas puas menjadi pertikaian dikalangan rakyat Malaysia baru dia nak tarik balik?

Cuba bayangkan kalau isu tu tak timbul dan dijadikan perbualan hangat semalam. Adakah dia tetap juga akan menarik balik tuntutan tersebut? Belum tentu lagi beb.

Hanya sebab kemaluan dia dah terdedah dan diketahui seluruh dunia baru la dia ambik tindakan tersebut. Kalau tidak, jangan harap la!!! Inilah akibatnya bila suka sangat nak aibkan orang lain. Penyudahnya kena batang hidung sendiri. Baru dia tau langit tinggi atau rendah!!!


Surat Tuntutan
KUALA LUMPUR: Ahli Parlimen Lembah Pantai Nurul Izzah Anwar bersama suami tidak muncul selepas media menunggu kehadiran mereka hampir 10 jam di Mahkamah Syariah Jalan Duta.

Seperti yang difahamkan, hari ini Nurul Izzah akan menarik semula permohonan cerai secara fasakh terhadap suaminya, Raja Ahmad Shahrir Iskandar Raja Salim.

Penarikan itu dikatakan ekoran kedua-dua mereka berbincang semula dan mahu menyelamatkan alam rumah tangga yang sudah dibina sejak 10 tahun lalu.

Terdahulu, semakan fail di Mahkamah Rendah Syariah Kuala Lumpur semalam mengesahkan Ahli Parlimen Lembah Pantai itu telah memfailkan permohonan cerai terhadap suaminya.

Nurul Izzah, 34, anak sulung Ketua Pembangkang, Datuk Seri Anwar Ibrahim, memfailkan permohonan itu hujung Disember tahun lalu.
    
Nurul Izzah memfailkan permohonan itu mengikut Seksyen 47 Enakmen Undang-Undang Keluarga Islam Wilayah Persekutuan 1984.
    
Seksyen itu merupakan pembubaran perkahwinan yang memperuntukkan perceraian dengan talak atau dengan perintah mahkamah.
    
Kes itu pertama kali disebut di hadapan Hakim Syarie Ab Malek Awang dua hari lepas. Mahkamah menetapkan 18 Februari ini untuk sebutan semula kes itu.
    
Pasangan itu berkahwin pada 9 Mei 2003 dan dikurniakan seorang anak perempuan berumur tujuh tahun dan seorang lelaki berumur empat tahun.

Majlis perkahwinan pasangan itu diadakan di kediaman bapa Nurul Izzah iaitu Datuk Seri Anwar Ibrahim di Bukit Bandaraya.
Categories: ,

1 ulasan:

  1. ala, melepas la can untuk chegu bardigol ni...

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping