Jumaat, Januari 10, 2014


Habis stesen minyak ni jadi kecoh. Berpusu - pusu kenderaan persendirian beratur nak mengisi minyak seolah - olah minyak dalam dunia ni dah nak habis sangat dah dibuatnya.

Katanya ada beberapa orang pengguna yang hilang sabar mula mengamuk tak tentu arah dan menambahkan lagi kekecohan distesen minyak ni. Habis semua benda berterabur dibuatnya.

Sekali bila tengok, rupa - rupanya Pencacai Pakatan. Diorang yang sengaja buat kecoh kat stesen minyak tu sebab harga minyak tak naik pun seperti mana yang digembar - gemburkan sebelum ini.

Mengharapkan senario seumpama itu berlaku boleh membuatkan puak - puak Pakatan Haramjadah ni menyebarkan propaganda yang bukan - bukan dalam laman media sosial.

Tapi hakikatnya, mereka sekadar nak menipu orang je kerjanya. Maka sebab tu la diorang kantoi memanjang. Nasib baik la senario diatas tu tak berlaku. Kalau tidak, memang sah la diorang ni kuat meroyan tak tentu arah!!! Maklum la, Puak Kecohkan Rakyat!!!
KUALA LUMPUR: Kerajaan tidak akan mengurangkan subsidi petrol RON95 malam ini (Khamis) seperti yang tersebar di internet, kata Timbalan Menteri Kewangan Datuk Ahmad Maslan.

Ahmad menerusi akaun Twitternya pada Khamis malam berkata: "Tiada penurunan subsidi 20 sen untuk RON95 malam ini sebagaimana berita yang tersebar".

Terdapat penyebaran berita di internet termasuk di laman sosial yang memetik Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak sebagai berkata Putrajaya akan menaikkan harga RON95 sebanyak 20 sen berkuat kuasa malam ini.

Harga petrol RON95 dipasaran ketika ini ialah RM2.10 seliter. Ahmad berkata berbanding dengan negara-negara lain di dunia, Malaysia masih lagi mengekalkan harga petrol bersubsidi.
Categories:

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping