Jumaat, Januari 24, 2014


Dalam keadaan sekarang pun Si Mahfuz Bean nampak sangat masih belum sedar diri lagi. Dia masih lagi terbelenggu dalam dunia yang dia cipta sendiri. Dia masih enggan mengakui Kebenaran.

Kesiannya tengok pemimpin macam ni. Serupa macam orang hilang arah dah gayanya. Nama je dia ni Ketua Penerangan. Tapi hakikatnya, dia sendiri pun 'Gelap dalam Terang'.

Realitinya, semua orang di Kedah dah serik dengan corak pemerintahan Rejim PAS Kedah yang jelas mendiskriminasikan orang - orang tertentu. Terutama sekali dikalangan orang bukan Melayu.

Sebab itu dalam Pilihan Raya yang lepas, bukan sahaj orang Melayu yang tolak Rejim pemerintahan PAS Kedah. Sebaliknya, yang turut menolak mereka ialah orang DAPigs sendiri.

Selama Rejim PAS Kedah memerintah, golongan DAPigs ni yang paling banyak bersuara menyatakan rasa tidak puas hati terhadap cara pemerintahan yang dijalankan oleh PAS.

Perkara itu satu Hakikat yang perlu diterima oleh PAS. Malah orang Melayu di Kedah sendiri pun meluat tengok cara pemimpin PAS Kedah yang sering berbalah sesama sendiri.

Sekiranya perbalahan tu berpaksikan kepada kepentingan rakyat, mungkin diorang boleh terima. Tapi malangnya, perbalahan tu semuanya demi kepentingan peribadi masing - masing.

Bukannya diorang nak mementingkan kebajikan Rakyat atau sebagainya. Maka itulah salah satu sebab PAS hilang tampuk pemerintahan di Kedah. Semuanya salah diorang sendiri. Bukan salah orang lain.

Jadi, apa la gunanya Si Mahfuz Bean ni nak meroyan tak tentu arah dan buat dakwaan terhadap Barisan Nasional? Kenapa dia sendiri tak nak mengakui kesilapan yang telah dilakukan?

Sekarang Si Mahfuz Bean ni seolah - olah nak menidakkan takdir dan menafikan ketentuan yang telah ditetapkan oleh Allah S.W.T dengan membuat dakwaan terhadap Barisan Nasional.

Kononnya kata dia, Barisan Nasional jangan bangga sangat dengan sokongan orang Melayu dalam Pilihan Raya Umum yang lalu. Dia kata orang Melayu masih sokong Pakatan.

Kot kalau orang Melayu masih sokong Pakatan, macam mana pulak Rejim PAS Kedah tu boleh tumbang Mahfuz oi!!! Itu menunjukkan yang PAS tak kompeten untuk mentadbir Negeri.

Bukan ke selama hari ini, diorang jugak yang kata bahawa hanya rakyat yang boleh tumbangkan Kerajaan. Habis, bila kena batang hidung sendiri, kenapa pulak dia tak boleh nak mengaku!!! Kot kalau dah songeh tu, buat la cara songeh. Jangan nak salahkan orang lain pulak!!!
Categories: ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping