Ahad, Februari 16, 2014


Apala yang kita nak heran sangat dengan Si Ketua Penipu tu ek. Dia memang dah lama ghairah tak tentu arah. Malah sejak dia dalam UMNO lagi dia memang ada sifat macam tu.

Maka sebab itulah Si Ketua Penipu tu kena tendang dari UMNO dulu. Sebab tak de sapa yang boleh layan 'Keghairahan' Si Ketua Penipu tu secara terang - terangan.

Kalau ada yang sanggup nak layan, penyudahnya merana diri sendiri. Ada yang berjalan pun tak berapa betul nanti. Memang naya woo!!! Jadi, tok sah la Si Khairy ni nak buat - buat heran sangat dengan kegairahan Si Ketua Penipu tu. Benda tu dah lama orang tau!!!
SEREMBAN - Ketua Pemuda Umno, Khairy Jamaluddin Abu Bakar menyifatkan Ketua Umum PKR, Datuk Seri Anwar Ibrahim sebagai terlalu ghairah untuk dapatkan jawatan Menteri Besar Selangor yang disandang Tan Sri Abdul Khalid Ibrahim.

Menurutnya, ini terbukti melalui tindak-tanduk Anwar yang cuba berkempen lebih awal bagi menghadapi PRK Dun Kajang 23 Mac depan.

“Kita lihat, Anwar sudah pun berkempen lebih awal. Nampaknya, beliau terlalu ghairah hendak menjadi Menteri Besar Selangor.

“Justeru, kita akan ke Kajang esok, untuk membuat tinjauan dan mendapatkan taklimat daripada Pemuda Umno Bahagian Hulu Langat mengenai keadaan semasa di sana, termasuk persiapan dilakukan bagi PRK terbabit,” katanya.

Beliau berkata demikian kepada pemberita selepas menghadiri Pertandingan Memancing Umno Pemuda Umno negeri di Taman Tasik Seremban, dekat sini, semalam.

Dalam perkembangan lain, beliau yang juga Ketua Pemuda Umno negeri berkata, pihaknya menyasarkan program besar seperti semalam diadakan sebulan sekali khususnya di Negeri Sembilan.
Categories: ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping