Isnin, Februari 24, 2014


Memang tak dapat nak dinafikan. Kemungkin itulah niat Si Sam Ketot ni sebenarnya. Dia hanya sekadar nak menyindir dan menghina PAS semata - mata. Bukannya orang tak tau tujuan dia.

Perbalahan diantara AMK dan Pemuda PAS diperingkat Pusat bukan lagi menjadi satu rahsia kepada rakyat Malaysia. Malah ianya kini dianggap sebagai satu konfrantasi terbuka.

Maka, dalam keadaan apa sekali pun, AMK sudah pasti akan ambik kesempatan untuk terus menyerang Pemuda PAS dan menghina kedudukan PAS dalam Pakatan Haramjadah tu sama ada secara sembunyi - sembunyi atau terang - terangan.

Tapi, puak - puak Parti Angguk Saja tu bukannya tau pun yang diorang sedang dihina dan diperlekehkan oleh puak - puak PKR ni. Diorang sekadar mampu jadi Pak Angguk Saja. Tu pasal la orang macam Si Sam Ketot ni boleh pijak kepala sebab dia tau, PAS takkan berani nak buat apa - apa!!!
AIDC - Ketua Angkatan Muda Malaysia, Shamsul Iskandar yakin selepas 23 Mac, Tan Sri Khalid Ibrahim akan digugurkan menjadi Menteri Besar Selangor dan diganti dengan Datuk Seri Anwar Ibrahim.

kenyataan terbaharu Pemuda Keadilan itu seolah-olah telah mencabar keputusan PAS yang mahukan Abdul Khalid dikekalkan sebagai MB Selangor.

“Universiti Malaya buat kajian, 59 peratus mahukan Datuk Seri Anwar sebagai Menteri Besar yang baharu.

“Sebab itu pada malam ini, ingin kita nyatakan Angkatan Muda keadilan sekali lagi minta supaya rakyat berikan sokongan, insya Allah 23 haribulan, kita akan ada ADUN baharu di Kajang, insya Allah, kita juga akan ada Menteri Besar Selangor yang baharu,” kata Shamsul ketika berkempen di Taman Delima Kajang, 21 Feb.
Categories: , ,

3 ulasan:

  1. Sibuk sgt nak ambil tmpt MB ni nape?...MB selangor dah mati ke ape?...

    BalasPadam
  2. Yeh.yeh tembelang udah pecahhh yeh..yeh tembelang udah pecah...

    BalasPadam
  3. LABU WEI....DAH TAK SABAR KE NAK TENGUK MALAUN JUBO KUAT TEMBERANG NI JADI MB....
    U ULANG I SAMAN....WEI KEMETUT...JAM OMEGA DAH JUMPA KE? KETIAK ANAK KELING TU WANGI KE? MAIN BONTOT TU SYOK KE?
    WEI KEMETUT....TOLONG TANYAKAN PADA MALAUN JUBO TU....

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping