Ahad, Februari 16, 2014


Apalah yang nak diherankan sangat bila Si Ketua Penipu tu jejakkan kai dia dalam Gereja pagi tadi? Benda tu dah biasa bagi seorang pejuang Pluralisme macam Si Ketua Penipu tu.

Dia yang pernah keluar dengan kenyataan yang menjelaskan bahawa semua agama ni sama tak peduli sangat dimana dia nak berceramah. Hatta dalam gereja sekali pun.

Apa yang penting bagi Si Ketua Penipu tu ialah untuk mendapatkan sokongan agar dapat dia memenuhi nafsu besar dia sendiri. Semuanya atas kepentingan Politik diri dia je.

Kalau sebelum ni, dia nak bagi ceramah dalam Masjid orang dah bagi amaran. Malah, Majlis Agama Islam Selangor (MAIS) dah keluarkan amaran keras mengenai perkara tersebut.

Maka hari ini, Si Ketua Penipu tu pun muncul la diatas pentas Gereja dengan niat untuk meraih simpati serta mendapatkan sokongan daripada mereka. Itu je tujuan dia.

Tapi, MAIS jangan suka sangat. Bila Si Ketua Penipu tu dah dapat jadi ADUN dan merampas kerusi Menteri Besar nanti, tau la dia ajar MAIS tu nanti. Buat masa ni, dia biarkan saja.

Dalam masa yang sama, dia pun dapat la membakar sentimen dan menghasut orang Kristian agar membenci Kerajaan dengan menjadikan isu penggunaan kalimah Allah sebagai bahan untuk dia berpolitik.

Perkara tu tak mustahil berlaku dalam ceramah yang dia buat kat dalam Gereja tu. Dah tentu - tentu Si Ketua Penipu tu akan gunakan apa saja cara untuk mendapatkan sokongan Politik.

Dia bukan peduli sangat pun dengan apa yang bakal berlaku dimasa akan datang hasil dari tindakan dia membakar sentimen sedemikian. Biar la orang nak beramuk ke, nak bergaduh sesama sendiri ke. Yang penting, dia dapat kuasa. Itu je yang wajib bagi dia!!!
Categories: ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping