Ahad, Mac 16, 2014


Itu satu kesimpulan yang boleh kita buat bila kita baca pengakuan oleh Si Tian Chuak ni. Mungkin dia dah serik gamaknya mempolitikkan pasal isu keselamatan ni.

Kalau sebelum ini, dia jugak yang menjadikan isu keselamatan Negara tu sebagai satu bahan Politik apabila mengaitkan UMNO dengan pencerobohan di Lahad Datu.

Nasib baik la UMNO tak berapa nak cerdik dan terus mengambil tindakan saman terhadap Si Tian Chuak tu. Kalau tidak, memang bankrap la dia dibuatnya.

Mungkin sebab itu dia keluarkan kenyataan menggesa supaya isu kehilangan pesawat MH370 tu tidak dijadikan bahan Politik dan sentimen dikalangan masyarakat.
"Isu keselamatan tidak wajar dikaitkan bermotif politik. Jangan main sentimen seumpama ini kerana menyinggung dan menjejas imej negara dalam perspektif antarabangsa," katanya.
Tapi persoalannya, adakah dia betul - betul dah serik buat kerja Haramjadah macam tu? Jawapannya dah tentu la TIDAK! Si Mangkuk Ayun ni mana tau serik.

Kalau betul dia serik buat kerja macam tu, dah tentu dia akan maki hamun pencacai - pencacai Pakatan Haramjadah tu sebelum ini. Takkan la dia nak berdiam diri.

Apa yang jelas, Si Tian Chuak tu keluarkan kenyataan sedemikian sebab juruterbang utama pesawat terbabit ada kaitan dengan PKR. Maka sebab tu la dia tak nak orang Politikkannya.

Hakikatnya Si Tian Chuak tu sedar, puak - puak Pakatan Haramjadah tu jugak yang tuduh kata kehilangan pesawat tu hanya satu usaha untuk mengalih perhatian rakyat.

KONONnya kata diorang, pihak Kerajaan ni sengaja nak buat rakyat lupa pada ketidak-adilan yang berlaku dalam keputusan mahkamah rayuan kes liwat Si Ketua Penipu tu.


Nah! Baca kenyataan - kenyataan yang dikeluarkan oleh Pencacai Pakatan ni. Jangan pulak Si Tian Chuak tu nak buat - buat tak nampak pulak. Kot ye pun dia nak tutup kemaluan sendiri, jangan la sampai sanggup jadi buta pulak!!!
Categories: ,

3 ulasan:

  1. Kalau pengiraan Rafizi betul bencana MH370 akan memaksa Najib undur diri sebagai PM. Betullah ramalan dan pengiraannya dalam masa 5 bulan sebagaimana yang dinyatakan oleh Tian Chua. Anwar tahu dia tak akan jadi PM. Dendamnya terhadap Najib terbuku dari dia jadi Menteri Pelajaran lagi. Kalau aku tak dapat kau pun tak dapat. Kau akan tumbang dengan apa cara pun. Itulah perinsip Anwar.

    BalasPadam
  2. Ahli politik sewel ni sanggup gigit polis dan masuk jel untuk dapat political mileage.Penyokong2 pun jadi sewel sanggup korbankan diri dan orang tak bersalah.

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping