Ahad, Mac 16, 2014


Walaweh!!! Nampak gayanya Si Tian Chuak ni dah mula 'goyang'. Dia dah mula terasa bahang kemarahan rakyat terhadap apa yang berlaku pada pesawat MH370 tu.

Kemungkinan yang didedahkan sebelum ini jelas mula membuatkan puak - puak Pakatan Haramjadah ni jadi tak senang duduk dan mula rasa panas punggung.

Mana tidaknya. Sejak juruterbang utama pesawat tersebut dikaitkan dengan PKR, mula la diorang pun menafikan itu ini demi nak melarikan diri dari sebarang tuduhan.

Terbaru, Si Tian Chuak menafikan dakwaan yang dibuat oleh media antarabangsa yang mengaitkan kehilangan pesawat tersebut sebagai tanda protes terhadap keputusan mahkamah.
"Saya sahkan dia ahli PKR dan sertai parti pada 23 Januari 2013 tapi tak relevan untuk tuduh kehilangan pesawat ini berkaitan dengan PKR,” katanya dalam sidang media di bilik gerakan utama PKR, di sini, hari ini.
Pulak dah!!! Baru hari ni dia nak nafikan perkara sedemikian sedangkan sebelum ni puak - puak Pakatan Haramjadah tu jugak yang buat tuduhan kononnya kehilangan pesawat tu ada kaitan dengan kes dimahkamah.

Bukan ke puak - puak Pakatan Haramjadah tu sebelum ni mendakwa berita mengenai kehilangan pesawat tu hanya sekadar taktik nak mengalihkan perhatian rakyat?

Bukan ke diorang jugak yang tuduh kononnya kehilangan pesawat tu hanya sebagai satu langkah untuk membuatkan rakyat lupa terhadap keputusan kes liwat Si Ketua Penipu tu?

Jadi, kenapa pulak Si Tian Chuak ni nak nafikan kebarangkalian yang sama dibuat oleh puak- puak Pencacai dia selama hari ini? Sebab ianya melibatkan sentimen rakyat. Itu je.

Hakikatnya, kenyataan yang dibuat oleh Si Tian Chuak tu hanya sekadar nak menutup kemaluan yang dah dibuka oleh Pencacai dia sebelum ni biar pun semuanya dah terlambat!!! Orang dah pesan. Lain kali nak bercakap tu guna otak, jangan guna kepala lutut!!!
Categories: ,

1 ulasan:

  1. anti-LGBT & Dajjal16 Mac 2014 pada 4:25 PTG

    Bukan kepalal lutut, tapi kepala juboq!!! Puak2 P'Gay'R dan hamPAS ni kan letak otak depa kat kepala juboq sebab senang BAng Non Al-Juburi Wal-Liwati Ad-Dajjal nak sontot kow-kow

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping