Isnin, April 21, 2014


Heh! Memang betul la diorang ni perangai macam Haramjadah. Nama je nak dikenali sebagai pejuang rakyat. Tapi hakikatnya, macam GAMPANG belaka!!!

Kalau semalam, kita kongsi kisah seorang pemuda yang berhajat nak pergi tumpang mandi kat rumah Menteri Besar Selangor tu. Hari ni, lain pulak ceritanya. (Klik Sini)

Alkisah, ada seorang ADUN PKR ni kena saman parking dengan pihak MPK sebab dia GAGAL mempamerkan kupon parking. Salah sendiri beb, bukan salah orang lain.

Waima orang lain pun kalau tak buat benda yang sama, dah tentu - tentu kena saman jugak. Jadi, apa salahnya Si ADUN PKR tu rasa macam mana yang rakyat rasai?

Puas la Si ADUN PKR tu bertekak dengan budak yang kerja dengan MPK tu. Dia pertikaikan pulak kenapa kereta dia kena saman 'parking'. Berita siap keluar surat khabar Cina pulak tu.

Kata dia, pihak MPK tak boleh saman 'kereta rasmi ADUN'. Eh! Sejak bila pulak ADUN ada kereta rasmi ni? Rasanya, Exco je yang ada kereta rasmi ni.

Yang paling herannya, Si ADUN PKR ni siap ada pakai lambang jata dia sendiri. Buat sebijik pulak macam kenderaan rasmi Kerajaan untuk mengelirukan pihak berkuasa.

Dan yang lebih memeranjatkan, bukan sahaja Si ADUN tu mempergunakan lambang jata buatan sendiri. Tapi Pegawai Khas dia pun ada jugak mempergunakan lambang tersebut.

Siap tulis pulak lagi kat jata tu, "Pegawai Khas". Punya la tak sedar dirinya puak - puak Pakatan Haramjadah ni ye tak. Jenis muka tak malu sungguh perangainya.


Waima Exco Kerajaan Negeri pun tak menggunakan lambang jata Negeri pada kenderaan mereka sebab tak nak dapat layanan istimewa dari mana - mana pihak.

Kalau salah letak kenderaan pun kena saman. Inikan pulak la ADUN biasa macam Si ADUN PKR tu tadi. Pun dia nak bising - bising ke? Dah kena saman, bayar je la!!!

Takkan la setakat RM 30 ringgit pun Si ADUN PKR tu beria - ia nak jadikan isu sampai masuk dalam laporan akhbar? Itu dah GILA PUBLISITI namanya!!!

Tu pun baru dapat jadi ADUN, dah nak tunjuk besar kepala tak tentu arah. Kalau dah dapat kuasa memerintah, entah apa pulak yang nak dibuatnya. 

Patut la kat Negeri yang diorang perintah semuanya macam cibai belaka. Habis semua hak rakyat dirampas dan dirobohkannya!!! Mengalahkan Yahudi dah perangai puak - puak Pakatan Haramjadah ni. Macam GAMPANG!!!
Categories: ,

3 ulasan:

  1. PKR ajar rakyat biadab sebab wakil rakyat dia juga biadab, tiket parking pun nak gadoh gadoh, malu lah, suruh letak jawatan, buat pilihan raya baru, tengok siapa jadi wakil rakyat..orang sombong tak kan di terima rakyat lagi, rakyat dh mula sedar, apa jadi masaalah air Selangor, sebab punasihat, MB bengap, tak dapat forcast apa akan berlaku walu pun dah ada lapuran mengenai keperluan air oleh pakar...bungkus PR, bungkus PKR.

    BalasPadam
  2. Mpk pun kaki ..mkn duit rakyat juga..kl buat survey 9\10 org ktn benci tindakan mpk yg melampau..

    BalasPadam
  3. Mpk pun kaki ..mkn duit rakyat juga..kl buat survey 9\10 org ktn benci tindakan mpk yg melampau..

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping