Isnin, April 21, 2014


Heh! Nampak gayanya Si Siputdin ni cuba nak tutup kemaluan dia sendiri bila dia mula mempertikaikan tindakan UMNO yang menyokong perlaksanaan Hudud.

Heran kan. Bila UMNO tak sokong, diorang persoalkan dan menuduh kononnya UMNO tolak Hukum Islam. Bila disokong pulak, diorang tuduh kata UMNO tak ikhlas.

Inilah jenis manusia yang Busuk Hati bila setiap kali umat Islam nak bersatu dan mewujudkan perpaduan Ummah. Itu pasal la dia jadi Dajjal ditengah - tengah.

Yang sebenarnya, Si Siputdin ni dah malu dengan parti dia sendiri iaitu PKR yang memang jelas, terang dan nyata menolak perlaksanaan Hudud tu secara terbuka.

Biarpun PKR berselindung disebalik slogan 'Tiada Konsensus Dikalangan Pakatan', hakikatnya mereka tetap menolak perlaksanaan hukum tersebut.

Slogan 'Tidak Wujud Sebarang Konsensus Mengenai Perlaksanaan Hudud' tu hanya satu alasan untuk mereka terus menentang perlaksanaan Hudud.

Yang paling kita pelik, kenapa diorang sibuk sangat nak mempertikaikan pendirian orang lain sedangkan pendirian parti sendiri diorang tak nak pulak sibuk - sibuk?

Itu menunjukkan bahawa pemimpin Melayu Islam dalam PKR ni dah malu muka dan mula jadi tak tentu arah. Diorang yang menggelabah sebenarnya bila cerita pasal bab Hudud ni.

Kalau disokong, dah tentu - tentu pemimpin Bukan Islam dalam parti diorang tu akan mengamuk. Tambah memburukkan keadaan, DAPigs pun akan boikot diorang.

Sebaliknya, kalau diorang tak sokong, siapa pulak yang nak jadi Macai setiap kali diorang buat demonstrasi jalanan? Nak harapkan penyokong sendiri pun tak de.

Jadi, nak tak nak terpaksa la diorang jadi golongan manusia yang Hipokrit dan Munafik mempertikaikan pendirian orang lain sedangkan dalam masa yang sama, diorang sendiri pun tak de pendirian mengenai perlaksanaan hukum Hudud ni!!!
Categories: ,

3 ulasan:

  1. WAHAI PAS....BILA KORANG NAK KAFIRKAN SIPUDIN DAN PARTINYA KERANA TOLAK HUDUD ?
    TAKKAN UMNO JER YANG KAFIR KOT.....

    BalasPadam
  2. Assalammualaikum wmt,
    Begitulah sifat dan kerjalaku syaitan.
    Adapun syaitan itu terdiri drp dua golongan makhluk Allah.
    Pertama jin, kedua manusia.
    Tuhan mereka adalah Iblis.
    Dan kiblat mereka ialah keduniaan semata-mata.

    BalasPadam
  3. ORang gila kuasa politik memang cam tu siputdin tu bukanlah ikhlas hal hudud. Cuma kepentibgan pokitik. Dululagi dah kata hudud dia hudud politik takkan berjaya dilaksanakan. Hudud kerana Allah saja

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping