Jumaat, April 18, 2014


Heh! Nak selesaikan misteri kehilangan pesawat MH370 tu dalam masa satu saat konon. Orang suruh cari jam Omega pun sampai hari ni tak jumpa, lagi nak berlagak tak tentu arah.

Baik dia pergi cari dulu jam dia tu supaya dia dapat membuktikan bahawa dia berada dalam kalangan orang yang Benar. Setakat tunjuk perut apa kejadahnya.

Inilah masalahnya dengan puak - puak Pakatan Haramjadah ni. Kalau bab bercakap bukan main. Boleh runtuh bumbung dewan dibuatnya. Tapi hakikatnya, Habuk Pun Tarak!!!

Dulu orang suruh dia saman Datuk Eskay tu pun dia tak berani. Sekarang dia masih ada hati nak menipu rakyat China dengan dakwaan kononnya dia mampu cari pesawat tu dalam tempoh masa satu saat? Kalau dah namanya Ketua Penipu tu, Menipu jugak la kerja dia!!!
DUNGUN - Ketua Pembangkang, Datuk Seri Anwar Ibrahim tidak perlu tunggu untuk jadi perdana menteri bagi menyelesaikan misteri  pesawat Malaysia Airlines MH370 yang hilang sejak 8 Mac lalu, kata Menteri Kemajuan Luar Bandar dan Wilayah, Datuk Seri Mohd Shafie Apdal.

"Tak perlu tunggu (nak) jadi PM untuk selamatkan Malaysia. Perlu ke dia (Anwar) tunggu untuk selamatkan nyawa (di dalam MH370)?" katanya dalam sidang akhbar selepas merasmikan Program 1Ukhwah 1Misi 1 Organisasi warga kerja Lembaga Kemajuan Terengganu Tengah (Ketengah) di sini hari ini.

Shafie mengulas kenyataan Anwar dalam temu bual oleh akhbar China, Southern Weekly bahawa beliau mampu menyelesaikan isu kehilangan MH370 dalam satu saat sekiranya beliau menjadi perdana menteri.

Beliau berkata, jika benar Anwar berkata sedemikian, beliau patut tampil membantu dan menyelesaikan masalah tersebut.


Sebagai seorang pemimpin Anwar hendaklah berkhidmat dan menjaga kepentingan rakyat tanpa mengira apa jua jawatan sekalipun, katanya.
Categories: ,

6 ulasan:

  1. Perlukah ambil berat kenyataan Datuk Seri Mohd Shafie Apdal? Tempat dia tu banyak pendatang asing tak dikenali berterabur pun tak boleh selesai.

    Tak percaya, gi tanya penduduk di sana. Tapi tanyale kepada orangn bandar sikit sebab mereka ni celik ilmu. Jangan gi tanya kat mereka yang tinggal dalam hutan. Bukan mereka hina tapi otak mereka telah dibelenggu.

    Habis tak ader pemimpin lain ke nak buat reference?

    Kurang2 Anwar berani jawab media antarabangsa walaupun tahu kenyataannya boleh diubah suai atau ambil point tertentu sahaja.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Yang dok dan asyek ubah suai kenyataan hanya Anwar sahaja. Tak caya, tanyalah dengan mereka mereka yang pernah rapat dengan Anwar yang telah mereka tinggalkan.

      Anwar bukan perihatin sanjgat dengan seluruh rakyat China, tetapi segelintir sahaja ... iaitu si China Doll. Kah Kah Kah

      Padam
    2. Apa ke jadah lembu lembu ni asyik marah kat anuar ni. Apa hubungan awak dgn anuar. Boleh pahala ke kau orang dok maki hamun jay anuar. Duam tu lebih baik. Jgn kerana mulut badan merasa.

      Padam
  2. Anwar patut selalu dikutuk kerana dia selalu kutuk orang. Betul benar kata Shafie Afdal, tak payah tunggu jadi PM, kalau dia ada rahsia, anytime boleh bagi tau orang, kalau benar ceritanya, orang akan sokong dia. Kalau dia ada strategi, ada cara, boleh bagi tau orang, orang boleh nilai berkesan tak caranya tu. Kalau nak jadi wise after the event, tak payahlah, cina bukit pun boleh buat.

    BalasPadam
  3. Tp ketua penyodom kmu tu teringin btl sma sabah tp ndak dpt2..malu la uii!! Ckp org sabah msi tnggal d hutan n bleh plak kuar dr tajuk kta sbh beterabur pndtg asing..melayu bangsat la kau!

    BalasPadam
  4. Tp ketua penyodom kmu tu teringin btl sma sabah tp ndak dpt2..malu la uii!! Ckp org sabah msi tnggal d hutan n bleh plak kuar dr tajuk kta sbh beterabur pndtg asing..melayu bangsat la kau!

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping