Selasa, April 22, 2014


Hehehe!!! Sapa yang tak takut kalau jumpa Peliwat ni weh!!! Mau silap hari bulan, Si Obama tu pulak yang bakal jadi mangsa dia. Naya wo!!! 

Tu pasal la Obama tu tak nak jumpa Si Ketua Penipu tu. Tapi, puak - puak Pakatan Haramjadah tu meroyan pulak tak tentu arah bila Obama tak nak jumpa.

Kononnya bagi PKR, lawatan Si Obama tu cukup signifikan terhadap keputusan mahkamah yang dijatuhkan terhadap Si Ketua Penipu tu sebelum ini.

Oi! Obama tu datang ke Malaysia ni bukannya nak selesaikan masalah ketagihan Bontot yang dialami oleh Si Ketua Penipu tu. Tak de kerja la pulak dia nak selesaikan masalah tu.

Kalau sebelum ini, puak - puak Pakatan Haramjadah tu buat tuduhan jahat kononnya keputusan terhadap Si Ketua Penipu tu ada 'Campur Tangan Eksekutif'.

Tapi dalam kenyataan hari ini, nampak gayanya diorang yang kemaruk menagih simpati dan cuba nak meraih 'Campur Tangan' Obama dalam kes liwat Si Ketua Penipu tu.

Perkara itu boleh kita lihat dalam kenyataan media yang dikeluarkan oleh Si Siputdin bila dia sebut Amerika sebagai sebuah Negara yang mempromosikan 'Amalan Kematangan'.

Itu menunjukkan sifat MUNAFIK puak - puak Pakatan Haramjadah ni. Menuduh orang sesuatu yang diorang sendiri buat. Kalau itu bukan MUNAFIK, kita nak kata apa lagi?

Seperti mana yang kita sedia maklum, di Amerika memang tak de hukuman terhadap mana - mana pesalah laku seks luar tabiie ni. Rakyat di Amerika tu bebas melakukan seks.

Sebaliknya, di Malaysia ni ada kekangan tertentu. Nak pulak jika ianya melibatkan orang Melayu Islam. Itu pun puak - puak Pakatan Haramjadah ni boleh jadikan modal Politik.

Kononnya diorang mendakwa Malaysia tidak mengamalkan dasar Kebebasan Hak Manusia bagi membenarkan lelaki meliwat sesama sendiri dan melakukan hubungan seks songsang.

Isunya bukan hanya hubungan seks luar tabiie ni dikutuk oleh masyarakat di Malaysia. Malah agama Islam pun mengharamkan hubungan seks diluar tabiie ni.

Kot benda semudah itu pun Si Siputdin tu tak faham jugak, tak tau la. Kalau ditanya kepada Si Obama tu sekali pun, adakah dia menyokong seks diluar tabiie, dah tentu - tentu dia akan menafikannya. Takkan pulak dia nak orang anggap dia sebagai lelaki Gay!!!
Categories: ,

5 ulasan:

  1. Takut tertimpa bale sekali. Geli pun ade.

    BalasPadam
  2. PUAK SODOM JER SOKONG SODOM. TAK KAN NAK MENGAKU TUTUH BONTOT JANTAN. EEEEEE....TAK JIJIK KE ?

    BalasPadam
  3. I like the helpful information you provide in your articles.
    I will bookmark your weblog and take a look at again here regularly.
    I am reasonably certain I will be told lots
    of new stuff right right here! Best of luck for the next!



    My web site :: peliculasyonkis.webs.com

    BalasPadam
  4. anti-LGBT , PR dan Ad-Dajjal22 April 2014 pada 10:19 PTG

    Obama pun tak nak jumpa Bapa Peliwat dan bakal Banduan ke resort bambo river untuk sekelian kalinya.....

    BalasPadam
  5. Top News : Obama tidak bertemu Ketua Pembangkang berdasarkan laporan lengkap CIA terhadap pengakuan Saiful ..pihak CIA juga difahamkan telah menerima maklumat lengkap tentang penetrasi 4 cm dan telah menasihati Obama supaya jaga JUBO dia....!

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping