Khamis, April 17, 2014


Sebenarnya, Azmin nak beritahu kepada semua, ahli PKR dan semua rakyat bahawa apa yang akan berlaku dalam masa terdekat ini adalah HARI RAYA kepada semua ahli PKR. 

Azmin tahu, banyak duit yang akan bertukar tangan dalam masa terdekat ini. Malahan, Azmin mengakui bahawa kali ini, RASUAH dalam PKR akan jadi lebih teruk berbanding PEMILIHAN UMNO zaman Anwar ada dalam parti dan bertanding sebagai Naib Presiden dan Timbalan Presiden.

Setakat ini, Khalid Ibrahim dikatakan calon yang paling berani didalam usaha mendapatkan sokongan melalui wang. 

Walaupun tidak pernah ahli mendapat wang secara langsung daripada Khalid, tetapi ada sahaja cara bagaimana mereka memberikan wang kepada bakal pengundi.

Azmin sekarang ini berada di dalam keadaan yang sangat tertekan. Walaupun bajet sudah disiapkan lama, tetapi melihat kepada kemampuan calon lain, Azmin sedikit gentar. 

Kalau dahulu, orang Azmin boleh menyelinap RM7 juta setahun daripada bajet PKNS; sekarang tak lagi.

Ini semua menyebabkan kempen Azmin ada sedikit terganggu. Mujur ada seorang dua pimpinan UMNO yang kedepan membantu Azmin dalam sejuta dua. 

Tak percaya? Jangan sampai blog ini dedah nama. Pemberian ini lebih kepada bantuan daripada seorang kawan kepada kawanyang lain. 

Tak ada makna sebaliknya pun. Malahan Azmin tak janji apapun. Kalau kalah pun, Azmin tidak akan masuk UMNO. Ini bantuanpersahabatan.

Sebab itu bila Azmin keluar dengan kempen KEADILAN RAYA…ianya satucara untuk mengingatkan bahawa inilah bahana yang berlaku dalam PKR ketika ini. 

Mereka beraya dengan duit. Pilihanraya parti jadi medan tabur wang rasuah. (Kemungkinan, duit rakyat jugak yang diorang guna. Maklum la, wakil rakyat belaka).

Kalau orang PKR tak sedar diri lagi. Jangan cakap pasal reformasikalau bergelumang rasuah.KEADILAN SEDANG RAYA!!!!Patut Azmin buat kempen – KEADILAN KAYA RAYA! - Gelagat Anwar
Categories: ,

2 ulasan:

  1. Maksudnya..nak keadilan mesti buat kat jalanRAYA..!!

    BalasPadam
  2. Hari raya berguling guling di jalanraya

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping