Rabu, April 23, 2014


Huh! Tak sangka sungguh. Bas punya pasal pun Si Mahfuz Bean tu boleh kena tenyeh dengan rakyat ke? Memang tak guna betul la Si Mahfuz Bean ni rupanya.

Semuanya pasal isu bas yang nak ditaja oleh Si Mahfuz Bean tu bagi penyokong - penyokong dia dikawasan Pokok Sena untuk ke Himpunan GST 1 Mei nanti.

Persoalannya, mana Si Mahfuz Bean tu dapat duit nak taja bas tu? Atau adakah dia sekadar mempergunakan duit orang lain untuk mendaat nama bagi diri dia sendiri?

Tapi apa - apa pun, penulis dibawah ni jelas kesal dengan tindakan yang dilakukan oleh Si Mahfuz Bean tu. Ianya tak menunjukkan sifat seorang pemimpin Islam.
Penulis agak terkilan dengan Mahfuz yang bangga dengan PAS Kawasannya yang menyediakan dua buah bas untuk himpunan tersebut. 

Sedangkan, ketika seluruh umat Islam di negeri Kedah berhimpun di Stadium Darul Aman memuji dan bersalawat kepada Rasulullah SAW, PAS Kawasan Pokok Sena langsung tidak menaja sebarang jenis kenderaan untuk ke majlis cinta Rasul itu. 

Sebuah motorsikal pun Mahfuz tidak taja untuk menunjukkan "mahabbah" kepada Rasulullah SAW?

Penulis yakin, kalau Mahfuz taja para penyokong PAS ke majlis ibadah itu, sudah tentu dia akan panggil Sinar Harian untuk hadir sidang media khas untuk diwar-warkan "infaq"nya itu, bukan?

Begitulah gerangannya Pesuruhjaya PAS Kedah yang terkini. Kalau bersangkutan hal politik, berbas-bas dia boleh taja. Tapi kalau majlis yang berkaitan dengan kepentingan Islam, Rasulullah SAW dan Allah SWT, langsung dia tidak peduli?


Berbeza benar Mahfuz dengan bekas Pesuruhjaya PAS Kedah yang lama, Allahyarham Datuk Seri Ustaz Azizan Razak, bukan? Bagai langit dengan bumi..!
Heh! Itu kata penulis tersebut. SH cuma tertanya - tanya, kalau untuk ke Himpunan GST tu, Si Mahfuz Bean ni sanggup taja 2 bijik bas. Kalau Himpunan untuk Hadi Awang 18 Mei nanti, berapa bijik pulak yang dia nak bawak turun!!!
Categories: ,

7 ulasan:

  1. Hey there, You've done a great job. I'll definitely digg
    it and personally recommend to my friends. I'm confident they'll be benefited from this site.


    Also visit my webpage ... peliculasyonkis.webs.com

    BalasPadam
  2. Mahfus ni memang pelaq
    Bodoh mcm lembu pawah pun ada
    Last week aku naik Malindo. Dok seat blkg sblh kiri dia pesawat dah gerak, dia dok main tepon. Rasa nak jerkah pun ada. Pesawat hilang kang, naya org lain. Dia, mampuih p la.
    Bangang x bertempat !!!!

    BalasPadam
  3. Assalammualaikum wmt,
    Pas Pusat tak nak buat himpunan atas bantahan DAP dan PKR yg tidak menyokong usul Hudud Pas Kelantan ke?

    BalasPadam
    Balasan
    1. turun bro....tapi dia hantar toyol,hantu raya,jembalang,pocong,pontianak dan mereka yang sewaktu dengannya.
      pas ni sembang jer lebih. kalau umno yang sebangsa dan seagama bukan main lagi. sampai dikafirkan.
      lihatlah tuan2 dan puan2 betapa munafiknya mereka ni.

      Padam
    2. PAS PIS PUS HUDUD PAS HUDUD POLITIK. KALAU HUDUD KERANA ALLAH TENTU DEPA JEEKAH KARPAL TU DI MAS ADA HAYATNYA

      Padam
  4. Turun gan dua biji telornya je

    BalasPadam
  5. memang pelaq ja mamhpussssy nie

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping