Rabu, April 23, 2014


Jika pagi tadi kita dah baca ulasan mengenai artikel yang dikeluarkan oleh Si Nurul Izzah tu dalam Sinar Harian berkaitan dengan "Politik Bersih".

Ulasan yang SH paparkan tu merujuk kepada agenda yang cuba diketengahkan oleh Si Nurul Izzah bila dia memetik kata - kata dari Usman Awang. (Klik Sini).

Sambungan kali ini berbicara mengenai "Politik Bersih" yang KONONnya nak ditampilkan oleh Si Nurul Izzah tu sendiri. Realitinya, dia setakat pandai cakap je. Tong Kosong.

Dalam artikel, dia tulis bahawa perjuangan PKR adalah berdasarkan kepada perjuangan Politik yang Bersih tanpa mempergunakan sebarang taktik yang tidak berbudaya.
Keadilan memperjuangkan sebuah arena politik yang bersih; mahukan pertandingan dan perbincangan yang sihat tanpa guna taktik yang tidak berbudaya untuk menumbangkan lawan. Keadilan perlu menjadi pemacu kepada budaya berbahas menggunakan hujah.
Nah!!! Perenggan itu sahaja menunjukkan yang Si Nurul Izzah ni hanya sekadar pandai bermain kata - kata tanpa merealisasikan apa yang dia ucapkan.

Kalau kita lihat kepada praktikalnya, Si Nurul Izzah tu tak buat pun apa yang dia sendiri luahkan. Kalau tidak, kenapa dia disaman kerana memfitnah keluarga Raja Nong Chik?

Adakah amalan memfitnah calon lawan tu menjadi satu amalan yang biasa digunakan dalam "Politik Bersih" PKR? Itu menunjukkan bahawa dia sendiri GAGAL berhujah.

Jelas, taktik itu merupakan satu tindakan yang mengotorkan Politik dan ianya tidak membayangkan bahawa Si Nurul Izzah tu melaksanakan "Politik Bersih".

Bukan hanya sekadar diluar parti, bahkan didalam parti sendiri pun Si Nurul Izzah tu kantoi tidak melaksanakan "Politik Bersih" seperti mana yang digambarkan.

Perkara tersebut pernah didedahkan oleh orang kuat PKR sendiri sewaktu pemilihan parti diadakan sebelum ini. Katanya Si Nurul Izzah tu sendiri menipu dalam membuat undian.
Apa taknya, macam mana yang daftar cuma 513 nama, tapi kertas undi keluar sampai 583. Yang 70 extra tu datang dari mana. Bila kita minta berhenti JPP teruskan juga dengan pemilihan. Lepas tu penyokong-penyokong Team Harapan baru YB Nurul Izzah yang kononnya pengawal dia menyerang pulak kami. Sedangkan kami yang kempen macam nak mampus nak menangkan dia ni. Bangsat apa ni? - Semangat98
Nah!!! Sekarang sudah cukup bukti bahawa Si Nurul Izzah tu sendiri sebenarnya mengamalkan "Politik Kotor" demi kepentingan diri dia sendiri.

Jadi, apa gunanya dia nak tunjuk pandai berbicara mengenai "Politik Bersih" dan ianya disiarkan dalam akhbar Sinar Harian? Kalau setakat pandai cakap, tapi tak pandai buat apa faedahnya? Kot ye pun nak jadi MUNAFIK, jangan tunjuk sangat pada orang!!!
Categories: ,

6 ulasan:

  1. Bapa borek anak rentek. Bapa kaki liwat anak kaki sedut

    BalasPadam
  2. politik bersih apa. bapak lawan mak nak jadi presiden, tapi sekarang si bapak dah tarik diri, bersih ke tu, ..si bapak suruh adun kajang letak jawatan sebab dia nak bertanding, dah tak boleh bertanding, panggil emak ambil tempat si bapak...politik apa ni,,politik kotor yang tak boleh dicuci dengan Clorox sekali pun,..kalau bukan menipu, bukan dari keturunan malaon..sinoar tu lah.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Anaknya single...lawa

      Padam
    2. PENCACAI AL JUBURI NI MASIH TAK PERASAN KE TAKTIK KOTOR AL LUWATI AL JUBURI TU

      Padam
  3. This iis my first time visit aat here and i am in
    fact pleassant to read everthing at single place.


    my homepage pirater un compte facebook

    BalasPadam
  4. KELUARGA 69....KELUARGA HAPRAK TAK BOLIH DIPERCAYAI.

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping