Sabtu, April 19, 2014


Bertempat di Tapak Ekspo Seberang Jaya semalam, Pakatan Haramjadah yang diketuai oleh PKR telah mengadakan Himpunan Reformasi 2.0.

Tujuannya adalah untuk mengumpul penyokong Bontot supaya dapat dibawa turun ke jalanan bagi membela  Bontot Si Ketua Penipu yang kononnya dianiaya oleh pihak kerajaan.

Himpunan Reformasi 2.0 ini dilihat sedikit hambar kerana kehadiran penyokong yang hadir dilihat semakin berkurangan sebelum ketibaan Si Ketua Penipu tu.

Dalam ceramah itulah Si Ketua Penipu tu telah meninggalkan wasiat kepada penyokong - penyokong Bontotnya sebelum dia dihumban ke penjara. (Klik Sini)

Kata dia, ini mungkin perhimpunan terakhir yang dapat dihadirinya kerana tak lama lagi dia akan dijatuhkan hukuman penjara dalam masa terdekat.

Selain itu, Si Ketua Penipu tu mengharapkan penyokongnya di Permatang Pauh dapat kekalkan kerusi itu dari dirampas oleh UMNO jika PRK diadakan selepas ini.
"Sebelum saya dijatuhkan hukuman penjara, saya berharap saudara-saudari dapat memohon kepada Allah supaya kita mendapat pembelaan dari pemerintah yang zalim".

"Ini mungkin ceramah saya yang terakhir dan saya berharap pengundi-pengundi di Permatang Pauh dapat mempertahankan kerusi tersebut jika saya hilang kelayakan kelak", kata Si Ketua Penipu tu.
Malangnya, penyokong dari parti DAP dilihat seolah-olah memboikot perhimpunan kali ini kerana tidak menghormati kematian Karpal Singh. 

Beberapa pemimpin DAP setempat sebelum ini pernah menyuarakan pendapat agar perhimpunan ini ditangguhkan bagi menghormati mendiang Karpal tetapi tidak dipedulikan oleh penganjur himpunan ini.
Categories: , ,

7 ulasan:

  1. Ini SAHAJAlah kebaikan yang boleh dicatat oleh para malaikat pada bahu kiri Anwar Ibrahim. Kesian dalam usia dah senja masih buat dosa. Bukan dosa pada diri sendiri tapi pada Ummat Islam keseluruhannya. Bermula dengan mengurang ajarkan anak2 muda supaya berakhlaq macam dia! Nah, tarbiyah dia telah Berjaya..tengoklah perangai penyokong-penyokong PKR sekarang! Seram!!

    Kesian penyokong penyokong tegar, hidup macam lalang. Kurniaan Illahi yang paling berharga buat mereka Aqal, tidak digunakan dengan sebaiknya. Sebaliknya terlalu mengikut emosi dan telunjuk Anwar Ibrahim dan kuncu kuncu yang semua berkepentingan peribadi!

    Apa lagi yang nak direformasikan? Yang patut di reformasi adalah Anwar Ibrahim yang patut TAUBAT NASUHA bukan orang lain!

    BalasPadam
  2. Kebanyakan anak muda tak tahu sejarah anwar. Mereka main ikut sahaja. Kan melayu suka hiburan. Guling guling kat jalan tu hiburan baginya. Maka sekarang masa. Ereka nak mngumpulkan ahli yg nak guling guling

    BalasPadam
  3. bangsa melayu bukan takdirkan jadi manusia macam pucuk lalang, keperibadian melayu diakui oleh ahli dan cerdik pandai didunia ini, melayu ramai yang menempah kejayaan dimana-mana muka bumi ini.

    cuma melayu yang tidak cerdik menjadi makanan petualang bangsa melayu sendiri, kerana zaman sikitol telah membenihkan zuriat sewel untuk hidup jadi baruah. hari ini kita lihat baruah cukup ramai yang mendokong menyokong segala macam gejala perosak bangsa budaya dan susila bangsa melayu dan islam.

    BalasPadam
  4. anti-LGBT , PR dan Ad-Dajjal20 April 2014 pada 11:15 PTG

    Opera cina saudara B.A.B.I kita....bravo...bravo.....tak sabaq aku nak tengok hari dia check in kat Resort Bamboo River ni....aman lah sikit bumi melaya ni untuk tempoh 5 tahun....aku cakap 'sikit' sebab banyak malaun2 kat luaq tu perangai gampang macam saudara B.A.B.I ni.......

    BalasPadam
    Balasan
    1. Bahasa apa nih...melayu islam ker dia nih...

      Padam
  5. hai, pak nuar masih ingatkan allah, masa huruhara kan Negara tak ingat ke, mengkhianat nagara tu allah marah tau, tak pa lah lepas ni boleh berehat, pencacai anwar yang kata air kote anuwar di sedut dan di masukkan kedalam bontot tu sepul, apa lah bodoh sangat, sanggup ke anwar sedut air kote dia, atau orang lain sedut ar kote dia, dan kemudian masuk juboq, mana ada rasa kalau macam tu, cukup cukup lah membuat teori bodoh..

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping