Jumaat, April 18, 2014


Itu satu lagi kenyataan yang tak perlu dinafikan oleh puak - puak Pakatan Haramjadah ni. Tak dinafikan, Si Ketua Penipu tu kalau dalam bab berhujah dia memang hebat.

Tapi, hujah dia tu hanya sekadar mampu untuk menipu rakyat ditepi jalan. Kalau dibawak dalam mahkamah, hujah dia tu tak mendatangkan sebarang manfaat.

Dalam mahkamah, setiap hujah tu perlu disokong dengan fakta, perlu ditampilkan dengan bukti yang kukuh. Bukan setakat cakap kosong je tak tentu arah.

Dalam mahkamah bukan tempatnya untuk Si Ketua Penipu tu buat tuduhan terhadap mana - mana pihak yang bersandarkan kepada dakwaan semata - mata.

Dalam mahkamah, Si Ketua Penipu tu perlu bercakap benar dan bukannya meroyan macam orang Gila tak tentu arah. Dia perlu membuktikan yang dia tidak bersalah.

Tapi malangnya, Si Ketua Penipu tu dalam hujah membela diri, tak sedikit pun dia menyentuh mengenai tuduhan bahawa dia meliwat bekas pembantu peribadinya.
"Satu pembelaan berwibawa adalah seseorang menjawab bukti yang ditunjukkan oleh pihak pendakwaan. Ia juga penting untuk tertuduh (Anwar) menjelaskan kesnya."


"Dalam kes ini, tertuduh tidak pun menafikan beliau berada di tempat kejadian jenayah pada masa tersebut dan tarikh seperti dalam pertuduhan itu," kata penghakiman.
Itu antara yang dijelaskan dalam kertas penghakiman setebal 85 muka surat berkaitan kes liwat Si Ketua Penipu tu terhadap Mohd Saiful yang dikeluarkan hari ini.

Apa yang jelas, Si Ketua Penipu tu dok sibuk menghetam orang tak tentu pasal. Dia masih lagi nak mempersalahkan orang lain diatas perbuatan dia sendiri.

Jadi, Si Ketua Penipu tu perlu sedar. Ayat simpati dia tak berfungsi dalam mahkamah. Ayat pujuk rayu dia takkan menjadi tanpa bukti yang meyakinkan mahkamah.

Dalam ertikata lainnya, Si Ketua Penipu tu hanya berhujah kosong sewaktu dalam mahkamah. Kiranya, dalam mahkamah pun dia cuba nak menipu juga.

Tinggal lagi, apa nak heran sangat dengan Si Ketua Penipu tu ye tak. Dah memang nama dia Ketua Penipu, memang Menipu aje la kerja dia!!! Sedangkan dalam Masjid pun dia sanggup menipu, inikan pulak kalau dalam mahkamah!!!
Categories: ,

7 ulasan:

  1. Penipu, pmbohong, memfitnah ada pada Anwar Ibrahim. Selagi dia bernyawa selagi sifat dan sikapnya takkan berubah. Yang menghairankan ada lembu2 masih menjadi tunggangannya.

    BalasPadam
  2. Karpal dah mati secara mengejut, Anwar masih tak rasa insaf nak bertaubat lagi ke?

    BalasPadam
  3. Penipu dan pembohong pun lagi banyak dalam BN. Banyak kes yg telah dibukak untuk mata rakyat lihat sendiri dan masih banyak yang rakyat xtahu. Tapi apabila dibuka kepada rakyat ada lagi beruk2 yang mengatakan semua ni sebab politik pembangkang. Yang menghairankan lagi banyak beruk2 yang boleh terima dan xsedar. Selagi BN ada selagi tu banyak penipuan dan salahguna yang berlaku. Apabila kakitangan bwah membuat salahlaku & rasuah menjadi satu kesalahan, apabila orang atasan mengambil rasuah & membuat salahlaku, ianya habuan.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Tanpa nama.. sy setuju bn memang x sempurna ttp apa yg berlaku pd anuar tu tak bermaruah.. tlh ditelanjangkn semuanye ttp masih x mengaku..silap bn membuka pekung anuar.. dendam anuar utk memerintah gadai semua.. cukup dah la..

      Padam
    2. Sayangnya kamu kat anwar

      Padam
  4. tanpa nama 19 april 1:55 pg......rasuah sukar di hapuskan..kalau pembangkang merintah pun ada juga rasuah..mungkin lebih dari BN..jangan lah jadi monyet siamang PR yang suka melolong lolong tak tentu pasal..

    BalasPadam
    Balasan
    1. MEMANG BN TAKLAH SEMPURNA SANGAT TAPI PR LAGI TAK BOLEH HARAP.GABUNGAN MEREKA TAK IKHLAS KERANA TAK PERNAH DI DAFTAR. KALAU PR MENANG MASING MASING PAS DAP DAN PKR AKAN JADI SENDIRI SENDIRI.

      Padam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping