Isnin, April 28, 2014


Heh! Hebat betul permainan puak - puak Pakatan Haramjadah ni. Bila didepan, masing - masing tunjuk bagus je depan rakyat. Tahaluf Siyasi katanya.

Tapi dibelakang rakyat, semuanya wayang belaka. Masing - masing jelas ada agenda tersendiri yang sengaja disembunyikan dari pengetahuan umum.

Soalnya, sampai bila diorang boleh sorokkan Kebenaran tu dari rakyat? Akhirnya nanti terbongkar jugak Kebenaran tu. Jadi, tak payah nak sorok - sorok la.

Hari ini, kita sendiri dapat lihat dengan jelas bagaimana Presiden PAS tu dihina dan dimalukan oleh puak - puak Pakatan Haramjadah tu sendiri.

Nak pulak dari kalangan DAPigs dan PKR. Kalau sebelum ini, PKR memalukan Hadi Awang dengan mengHALALkan tindakan saman yang difailkan bekas calonnya.

Sekarang giliran DAPigs pulak memalukan Hadi Awang dengan mendakwa kononnya kenyataan Hadi Awang sebelum ini hanya pembohongan semata - mata.

Melalui kenyataan media yang dikeluarkan oleh Si Guan Eng semalam, dia ternyata terkejut dengan apa yang diluahkan oleh Presiden PAS tu berkaitan dengan isu Hudud.
"Ini adalah pertama kali saya dengar DAP bersetuju dengan pelaksanaan undang-undang hudud ke atas orang Islam di Kelantan oleh Pas.

Pimpinan tertinggi DAP, sama ada Lim Kit Siang atau mendiang Karpal Singh tidak akan bersetuju kerana ia bertentangan dengan perlembangan," katanya. 

"Abdul Hadi telah melakukan kesilapan dan mengeluarkan kenyataan yang salah," katanya dalam satu kenyataan di sini hari ini.
Nah! Kenyataan Si Guan Eng tu jelas menyatakan bahawa Si Hadi Awang tu hanya sekadar menabur fitnah terhadap pendirian DAPigs terhadap penerimaan Hukum Hudud.

Dalam erti kata lainnya, Si Guan Eng tu menuduh Hadi Awang Menipu rakyat secara terang - terangan. Kalau itu tidak dianggap sebagai satu penghinaan, kita nak anggap apa lagi?

Jadi persoalannya sekarang, adakah puak - puak PAS tu masih nak kekal jadi Pak Angguk Saja dan membiarkan penghinaan sedemikian dibuat terhadap Presiden parti mereka? 

Atau adakah mereka akan membela maruah Presiden PAS dari terus diperlekehkan oleh orang luar? Kot kalau dengan orang UMNO, berani sangat diorang berkokok. Kalau setakat berani dengan orang Islam je, baik tak payah!!! Buang masa je jadi Pejuang Islam!!!
Categories: , ,

4 ulasan:

  1. I am genuinely glad to read this website posts which carries lots of useful data, thanks for providing such statistics.


    Also visit my webpage :: www

    BalasPadam
  2. Kalau ikut perjanjian pas dengan dap pkr haji hadi ni patut dipotong lidahnya kemudian kedua dua bibirnya dijahit macam thaipusam, mana ada sakit elok jee india tu jalan atas api. Betul tak semut

    BalasPadam
  3. Kerjasama Pakatan semakin erat. Walaupun diputar beli di sana-sini. Pemimpin2 Pakatan tetap bersama dimana2 perjumpaan.

    Kerjasama dengan satu tujuan. Jatuhkan barisan pru nanti. Bukti jelas kepada yang menggunakan fikiran.

    BalasPadam
  4. Biar la di caci, di herdek, di usir dan di hina sekalipun cina DAP tetap mulia di mata pemimpin PAS dari org Islam UMNO

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping