Isnin, April 28, 2014


Hehehe!!! Kesian sungguh tengok Anak kepada Si Ketua Penipu tu. Meroyan dia tak tentu arah dibuatnya bila Si Barack Obama tak nak jugak jumpa Papa dia.

Kan orang dah bagitau. Barack Obama tak nak jumpa Papa kesayangan dia tu atas dasar keselamatan. Takut nanti Papa dia jadikan Si Barack Obama tu sebagai 'mangsa'.

Kalau tengok muka Si Barack Obama tu pun, boleh tahan jugak la 'Jambu'nya. Jadi tak mustahil kalau Si Ketua Penipu tu boleh 'memangsakan' dia ye tak.

Realitinya, puak - puak Pakatan Haramjadah tu memang suka ambik kesempatan dalam apa jua keadaan sekali pun. Jadi, untuk apa Si Barack Obama tu nak menyusahkan diri sendiri?

Kalau la Si Ketua Penipu tu dapat berjumpa dengan Si Barack Obama tu sekali pun, apa faedah yang dapat diberikan? Bukannya Barack Obama tu boleh lepaskan dia dari penjara.

Jadi buat apa Si Nurul Izzah tu nak meroyan tak tentu arah dan buat tuduhan terhadap Si Barack Obama tu? Bukannya Barack Obama tu peduli sangat pun dengan tuduhan dia tu!!!

Tapi apa nak heran ye tak. Bila Si Barack Obama tu tak nak jumpa Si Ketua Penipu tu, berbakul - bakul sumpah seranah diorang lemparkan. 

Kalau dapat jumpa, diorang manipulasikan pulak pertemuan tu kononnya Si Ketua Penipu tu memang sah pemimpin bertaraf dunia. Sebab tu Barack Obama nak jumpa dia. Pusing - pusing, Barack Obama tu jugak yang jadi mangsa liwat Si Ketua Penipu tu!!!
KUALA LUMPUR - Naib Presiden PKR Nurul Izzah Anwar berkata Barack Obama menunjukkan sikap yang tidak konsisten terhadap komitmen pada demokrasi dan perubahan kerana mengelak dari bertemu dengan ketua pembangkang Datuk Seri Anwar Ibrahim.

Katanya, sikap Obama yang “selektif” itu berbeza dengan semangat yang ditiup oleh presiden Amerika Syarikat itu ketika berucap di Universiti Kaherah pada 2009, setahun sebelum gelombang Arab Spring menggoncang negara Arab.

MP tersebut berkata, dalam ucapan itu, Obama mengumumkan “komitment terhadap kerajaan yang mencerminkan hasrat rakyatnya”.


“Bagaimanapun, pertemuan selektif dengan mengelak bertemu ketua pembangkang Malaysia secara langsung menafikan suara majoriti 53 peratus yang mengundi Pakatan Rakyat; sehingga kini masih belum diiktiraf dan terbanding seperti aspirasi yang disuarakan di Kaherah,” kata Nurul Izzah
Categories: ,

2 ulasan:

  1. Sebagai rakyat Malaysia, HASRAT saya ialah untuk anwar masuk jail!!!!! Nur izzah ni apa hal? Bapak sendiri yang kuat menipu dan memfitnah tak sudah sudah. Memang anak bapak sama kepala. Satu keluarga penghianat ni mengamalkan politikk standard LONGKANG!!

    BalasPadam
  2. Pkr nak jadikan malaysia porak peranda macam mesir sekarang? Yang bersorak orang kafir.

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping