Rabu, April 16, 2014


Siapa sangka cerita dalam bilik ni boleh tersebar sampai orang luar pun tau. Rupa - rupanya, dia pun pernah jugak kantoi dalam bilik. Siap kena tengking pulak tu.

Tapi, mujur la dia hanya sekadar kena tengking je. Kalau dia kena 'Balun', lagi naya woi!!! Mau terkangkang - kangkang dia berjalan keluar dari bilik tu.

Patut la dia beria - ia sangat berharap supaya Si Ketua Penipu tu tarik diri dari meneruskan hasrat untuk bertanding dalam pemilihan jawatan Presiden kali ini.

Rupanya ada cerita lain disebalik 'Pintu Yang Tertutup' dan tak nak ianya diketahui oleh orang ramai. Tapi, macam biasa la. Siapa nak mengaku kata dia dah buat silap ye tak.

Ini yang buat kita heran dengan puak - puak Pakatan Haramjadah ni. Mudah sangat diorang nafi kata cerita tu fitnah sedangkan tak de lansung tindakan yang diambil.

Cuba kalau cerita pasal Si Siputdin tu kena halau oleh Si Ketua Penipu tu disiarkan dalam laman media arus perdana. Belum sempat orang bukak pejabat, diorang dah hantar borang.

Tapi, kalau sesama diorang, waima ianya satu fitnah jahat yang jelas berniat untuk menjatuhkan maruah serta kredibiliti individu terbabit, semua pakat buat tak tau je.

Jadi, macam mana rakyat nak tau sama ada ianya fitnah atau pun tidak? Sama la macam kes video Si Ketua Penipu tu balun Chinadoll tempoh hari. Sampai hari ni masih belum ada sebarang tindakan yang diambil bagi menegakkan Kebenaran!!!

AIDCNews – 15/4/14 – Seorang pengikut laman sosial ‘Saifuddin Nasution 4 Timbalan Presiden PKR 2014‘ bertanya kepada Datuk Saifuddin Nasution adakah benar beliau pernah dihalau oleh Datuk Seri Anwar Ibrahim ketika berada di Munich, September 2004.


“Fitnah. Dato’ Jo (Johari Abdul) ketika itu ada, DSAi boleh salahkan.”

Laman sosial ‘Saifuddin Nasution 4 Timbalan Presiden PKR 2014′ sekali lagi menjawab isu itu adalah ‘fitnah’ yang dilemparkan oleh kem Azmin Ali untuk memburuk-buruk Saifuddin Nasution.


“Penyokong Azmin lempar tuduhan terhadap Saifuddin hingga mengelirukan penyokong PKR. Ia tidak benar sama sekali!.”
Categories: ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping