Rabu, April 16, 2014


Heh! Nak tergelak pulak bila baca kenyataan media yang dikeluarkan oleh Si Siputdin ni semalam. Nak pulak bila dia turut disertai oleh Anak Si Ketua Penipu tu.

Nampak gayanya, kepala Si Siputdin tu dah makin besar sejak dia bertanding bagi merebut jawatan Timbalan Presiden ni. Mungkin lebih besar dari lubang hidung dia gamaknya.

Dalam kenyataan semalam, Si Siputdin tu dengan angkuhnya memberi kata dua kepada ahli PKR diseluruh Malaysia; "Kalau nak menang PRU, sokong kami".


Itu tajuk yang dipaparkan dalam laman portal Pro Yahudi, Merosakkini. Tambah Si Siputdin tu, gabungan antara dia, Nurul Izzah dan Rafizi mampu memberi kemenangan kepada PKR.

IRONIKnya, Si Siputdin tu sedar diri ke tidak masa dia keluarkan kenyataan tu? Dia sedar tak yang dia sendiri pun KALAH dalam Pilihan Raya Umum yang lalu?

Jelas, dia sendiri GAGAL nak menarik sokongan dari rakyat. Dia sendiri GAGAL untuk mengekalkan kerusi PKR di kawasan Kulim - Bandar Baru. Dia GAGAL nak tewaskan BN.

Jadi, macam mana mungkin Si Siputdin tu masih boleh berangan - angan nak menang kalau dia sendiri tak mampu nak memenangkan diri dia sendiri?

KeGAGALan dia menang dikawasan tu bukan salah orang lain. Tapi salah dia sendiri. Dia sendiri yang tak mampu nak meraih sokongan dari kalangan rakyat.

Kesimpulannya, sudah - sudah la Si Siputdin tu nak berangan tak tentu arah. Kot kalau orang pilih dia jadi Timbalan Presiden pun, dia takkan mampu nak beri kemenangan buat Pakatan Haramjadah tu. Buang masa je pilih orang KALAH ni jadi pemimpin!!!
Categories: ,

3 ulasan:

  1. Mudahan pakatan menang pru 14..supaya orang ramai or rakyat malaysia dapat elaun rm 4000.00 sebulan..dan menjahanamkan lagi ekonomi negara malaysia ..dan semakin ramai yg kaya raya..dan golongan takdo duit / miskin hilang lenyap di telan zaman pakatan...hehe dan hehe

    BalasPadam
  2. Mudahan pakatan menang pru 14..supaya orang ramai or rakyat malaysia dapat elaun rm 4000.00 sebulan..dan menjahanamkan lagi ekonomi negara malaysia ..dan semakin ramai yg kaya raya..dan golongan takdo duit / miskin hilang lenyap di telan zaman pakatan...hehe dan hehe

    BalasPadam
  3. DAH KALAH DLM PRU LPS DAH LAH TU. PERGILAH JADI PENSYARAH

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping