Isnin, April 28, 2014


Heh! Ini yang orang kata IRONIK beb. Kalau sebelum ni, sibuk bebenor puak - puak Pakatan Haramjadah tu bercerita pasal Undi Popular.

Tapi realitinya, dikalangan diorang sendiri pun tak mengamalkan dasar undi Popular ni bila hanya 1 peratus je ahli parti yang keluar mengundi. Selebihnya ke mana menghilang?

Mungkin lebihan seramai 99 peratus tu semuanya pengundi hantu kot. Tu pasal la yang keluar mengundi tu hanya dalam bilangan sebanyak 1 peratus je di Kuantan.

Diulangi!!! Hanya SATU PERATUS je yang undi Si Fuziah ni dikawasan dia sendiri. Kiranya, memang tak hebat sangat la Si Fuziah ni sebenarnya. Cuma dia pandai Menipu je.

Dalam pemilihan 2010, Si Fuziah ni selamat sebab berjaya halang lawan bertanding jawatan Ketua Cabang, lepas tu merayu semua calon yang lain tarik diri. (Klik Sini)

Akhirnya hanya jawatan Naib Ketua sahaja yang dipertandingkan. Tapi masa tu Si Fuziah ni masih selamat sebab takde sapa berani Bongkarkan cerita tu kepada umum.

Ada jugak yang katanya turut tawarkan diri bertanding jawatan Ketua AMK. Tapi disebabkan perangai Haramjadah Si Fuziah tu, maka calon tersebut pun tarik diri. 

Mungkin calon yang nak bertanding jawatan tu terasa yang diri dia telah diliwat dengan sikap pemimpin yang pentingkan diri ni. Maka sebab itulah dia pun tarik diri.

Dalam pemilihan 2014 pulak, jawatan Ketua Cabang tu berjaya ditandingi dan kedudukan Si Fuziah tu ternyata dicabar secara terang - terangan akibat orang dah menyampah pada dia.

Tapi katanya Si Fuziah tu guna kuasa ala Diktator untuk halang calon lawan meraih undi dari kalangan perwakilan. Macam - macam taktik kotor yang dia buat.

Diantara yang dilaporkan, Macai dia diarahkan untuk meraih undi sampai ke peti undi dengan selamba tanpa ada rasa segan silu dan tak menyembunyikan kemaluan sendiri. 

Walaupun di tempat peti undi tu ada beberapa orang pegawai Jawatankuasa Pemilihan Pusat (JPP) tapi seorang pun tak berguna. Semua main Pakat tutup mata belaka.

Akhirnya menang la Si Fuziah dengan undian sebanyak 113 undi je. Manakala lawan dia dapat 3 undi dan 5 undi rosak. Semuanya hasil taktik kotor yang dilakukan oleh Si Fuziah tu.

Bayangkan jumlah pengundi berdaftar di Cabang Kuantan berdasarkan Buku Daftar Pemilih PKR 2014 yangg sah digunakan ialah seramai 1,825 orang. 

Maknanya, memang betul la Si Fuziah tu hanya dapat undian tak kurang dari 1 peratus daripada jumlah keseluruhan ahli PKR yang ada di Cabang dia sendiri.

Senario ini membuktikan ramai ahli PKR Cabang Kuantan menolak kepimpinan Fuziah secara terang - terangan. Pun masih orang tak sedar lagi ke?

Persoalannya, dengan jumlah undian sebanyak itu, masih layak lagi ke Si Fuziah ni nak dinobatkan sebagai Naib Presiden PKR diperingkat Pusat lagi? Baik suruh Si Fuziah tu jual roti aje lagi bagus dari sibuk menyusahkan orang!!!
Categories: ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping