Rabu, April 23, 2014


Heh! Nampak gayanya semakin parah "Pesta Buih" anjuran Parti Kecohkan Rakyat ni. Dah sampai tahap kronik meliwat sesama sendiri dah.

Bagi sesetengah pihak, semua tu dilihat hanya merosakkan nama serta imej parti. Maka untuk menutup kemaluan mereka, beberapa pemimpin kanan akan dipanggil.

Hakikatnya, diorang ni bertanding bukan atas sebab nak meneruskan agenda perjuangan parti. Sebaliknya, diorang hanya mementingkan diri sendiri.

Yang kita herannya, kenapa pulak Jawatankuasa Pemilihan tu masih lagi nak panggil mereka yang berkenaan sedangkan sebelum ini diorang bertegas nak kenakan tindakan? Kalau setakat main cakap je, baik tak payah!!! Buang masa je!!!
PETALING JAYA: Jawatankuasa Pemilihan Pusat PKR akan memanggil beberapa orang lagi pemimpin kanan parti itu untuk menjawab aduan berhubung tuduhan salah laku dalam kempen pemilihan parti itu Mei depan. 

Pengerusi Jawatankuasa Pemilihan Pusat (JPP), Datuk Johari Abdul berkata, jawatankuasa aduan diketuai Abdul Malek Hussain telah memanggil pemimpin kanan tersebut untuk menjawab aduan ke atas mereka esok.

Bagaimanapun Johari berkata, nama pemimpin berkenaan hanya akan didedahkan selepas mereka tampil untuk memberi penjelasan.

“Esok 23 April kita akan dengar beberapa rayuan dan aduan berkenaan beberapa pelanggaran (peraturan pemilihan) termasuk terhadap pimpinan tertinggi.

“Tidak adil untuk menamakan individu itu sebelum beliau mempertahankan diri di depan jawatankuasa," katanya dalam sidang media di ibu pejabat parti itu hari ini. 

Pada 16 April lalu, Johari mengumumkan dua calon timbalan presiden Azmin Ali dan Datuk Saifuddin Nasution Ismail akan dipanggil untuk memberi penjelasan berhubung kenyataan masing-masing.
Categories: ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping