Rabu, April 23, 2014


Kalau sebelum ini, kecoh jugak dalam laman media sosial bercerita pasal keinginan tinggi Pakwe Si Tipah Koyak tu cuba nak melobi Si Ketua penipu tu.

Katanya, Pakwe Si tipah Koyak tu ada hati nak ganti Si Karpal bagi mewakili Si Ketua Penipu tu dalam kes liwat yang dihadapi di mahkamah.

Tapi apakan daya. Kemampuan Pakwe Si Tipah Koyak tu tidak sedikit pun dihargai oleh Si Ketua Penipu tu. Sebaliknya, Pakwe Si Tipah Koyak tu hanya diperlekehkan.

Si Ketua Penipu tu nampak gayanya tak menghargai lansung usaha Pakwe Si Tipah Koyak tu mempertahankan dia diluar mahkamah sampai tahap ada laporan Polis dibuat terhadapnya.

Maka mungkin sebab itu Si Ketua Penipu tu pilih orang lain untuk menjadi wakil dia. Tapi realitinya, Si Ketua Penipu tu pilih la sapa pun untuk mewakili dia. Hakikatnya tetap sama. Dia tetap jugak akan dihumban dalam penjara sebab meliwat!!!
Bekas presiden Badan Peguam Sulaiman Abdullah dijangka akan menggantikan mendiang Karpal Singh untuk mengetuai pembelaan dalam rayuan kes Liwat II di Mahkamah Persekutuan.

Satu sumber yang dekat dengan kes berkenaan mengesahkan kepada Malaysiakini bahawa Sulaiman bersetuju untuk mewakili Anwar.

"Ramkarpal, yang turut memainkan perana utama dalam perbicaraan Liwat II dan dalam rayuan di Mahkamah Rayuan akan turut menganggotai pasukan pembelaan,” kata sumber berkenaan yang tidak mahu namanya disiarkan.


Sulaiman, yang memainkan peranan utama dalam rayuan Liwat II sebelum diambil alih oleh pasukan Karpal, turut menjadi penggerak utama dalam pasukan pembelaan dalam perbicaraan kes Liwat I.
Categories: ,

2 ulasan:

  1. anti-LGBT , PR dan Ad-Dajjal22 April 2014 pada 11:09 PTG

    Pak Wa Tipah Koyak ni layak jadi tukang hisap curut Bang Non Al-Juburi Wal-Liwati Ad Dajal saja......

    BalasPadam
  2. Plus the phone is also supporting the video recording up to 15 fps.
    Youu ccan now buy the handset at most affordable price through mobile phone deals.
    The greatness of this smartphone can easily be made
    clear with just tthe fact that it was termed as an i -
    Phone Killer in the United States which is the religious home of Apple
    devices.

    Here is my weblog ... จำหน่าย Case Samsung

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping