Ahad, April 06, 2014


Mak-ai!!! Dah macam - macam cara dah puak - puak Haramjadah ni nak buat maksiat. Sampai dalam khemah pun diorang nak buat 'projek' jugak ke?

Apa la BODOH sangat diorang nak buat 'projek' dalam khemah tu ye? Tak mendatangkan faedah lansung. Dah la menambahkan dosa, buat benda maksiat ni apa gunanya?

Cuba la diorang ikut cara macam Si Ketua Penipu tu. Buat 'projek' dalam bilik hotel dengan Chinadoll. Bila kantoi tak nak mengaku. Lepas tu tuduh orang tak tentu arah.

Yang dia tak nak ambik tindakan terhadap orang yang dedahkan cerita tu pasal apa? Apa yang dia takut sangat nak saman Datuk Eskay tu? Nak saman pun dia tak berani?

Padahal dia jugak yang kata pendedahan tu memalukan nama baik dan mencemar maruah diri dia. Tapi bila disuruh ambik tindakan, dia pulak yang ketar lutut. Setakat slogan je kata "Lawan tetap Lawan" buat apa!!! Lagi la tak mendatangkan sebarang faedah!!!
Puchong - Khemah asmara. Itu daya penarik terbaru disediakan sebuah rumah urut di Bandar Puteri Puchong, di sini, kepada lelaki hidung belang untuk mendapatkan khidmat urutan batin dan seks.

Dalam serbuan dilakukan sepasukan anggota Jabatan Penguat Kuasa Majlis Perbandaran Subang Jaya (MPSJ) petang Rabu lalu, pintu besi rumah urut terbabit terpaksa dipecahkan berikutan ia dibuka kepada pelanggan bermula jam 4 petang. 

Difahamkan, setiap bilik dibekalkan khemah rekreasi dilengkapi tilam kepada pelanggan yang mahu mendapatkan perkhidmatan tambahan seperti urutan badan ke badan (B2B) dan seks dengan bayaran RM100 hingga RM150. 

Pengarah Jabatan Penguat Kuasa MPSJ Mejar (B) Mohd Rasip Rasul berkata, serbuan bermula jam 2.30 petang dan berakhir jam 4 petang itu diketuai Penolong Pegawai Penguat Kuasa MPSJ Shamsul Syahrizal bersama 19 anggota.


“Ketika serbuan, rumah urut ini masih belum dibuka menyebabkan tiada tangkapan dilakukan. Malah, premis ini turut menggunakan pintu besi sehingga menyukarkan pihak kami masuk.
Categories:

1 ulasan:

  1. sepatutnya riki dulu baru serbu...sekarang pulang ngang kosong

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping