Isnin, April 21, 2014


Seramai 88 individu termasuk 38 wanita ditahan ketika meraikan pesta hari jadi dalam keadaan mabuk dan khayal di sebuah banglo yang dijadikan inap desa di Jalan Masjid Negeri, di sini awal hari ini.

Pemangku Ketua Polis Daerah Timur Laut Supt Ismail Idris berkata kesemua mereka yang berusia antara 16 dan 35 tahun itu ditahan dalam serbuan unit narkotik pada pukul 2.45 pagi hasil maklumat orang awam.

“Hasil siasatan seorang lelaki berusia 27 tahun mendakwa menganjurkan majlis hari jadi di banglo itu, bagaimanapun ia dijalankan dalam suasana yang mencurigakan kerana lagu dipasang dengan kuat dan polis turut menemui pelbagai botol arak.

“Mereka juga dalam keadaan khayal dipercayai akibat pengaruh dadah danarak,” katanya pada sidang akhbar, di sini hari ini.

Baik Punya Tunduk!!! Nampak gayanya Pak Sheikh Al-Juburi tu berjaya mem'Pluralisme'kan Lebai - Lebai PAS!!!
PS: Bukan ini je parti liar yang dianjurkan dikala orang DAPigs Pulau Pinang tu sedang meratapi kematian Si Karpal tu.

Tapi ada satu lagi parti liar yang dianjurkan pada ketika Si Karpal tu sedang diberi penghormatan terakhir oleh puak - puak Pakatan Haramjadah tu. Kalau tak percaya, korang klik la kat sini!!!
Categories:

4 ulasan:

  1. Anwar Anak Lelaki Ibrahim...

    Nasib Anwar Tak Meliwat Ibrahim???

    BalasPadam
    Balasan
    1. umnooo dgn liwat berpisah tiada umnoo bangsattt

      Padam
  2. hasil ajaran anwar, liberalism, LBGT, etc...hasilnya, masyarakat rosak, aqidah islam dah tentu hancur, tak kan PAS nak diam saja kes macam ni, ini bertentangan dengan hidup norma Islam....so PAS voice out, jangan sama sama enjoy watching the beautiful legs of those budak budak baru nak belajar hidup tu, PKR tak boleh pakai nak baiki akhlak budak budak ni sebab boss PKR pun suka benda sulit..

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping