Khamis, April 24, 2014


Wah!!! Ini apa cerita pulak sampai ke dalam hotel pulak nak diperginya ni? Dah lain macam la pulak Pesta Buih puak - puak PKR ni. Sampai main dalam Hotel perginya.

Tapi jangan silap beb. Diorang masuk dalam Hotel ni bukan la nak buat maksiat. Tapi nak cari tempat yang selesa sikit untuk menabur fitnah dan memburukkan orang lain.

Heh!!! Apa boleh buat beb. Memang dah itu la perangainya puak - puak Pakatan Haramjadah ni. Suka sangat tikam menikam dari belakang diantara satu sama lain.


Bab liwat meliwat ni diorang memang suka sangat sebenarnya. Nak pulak kalau pemimpin yang berkenaan tu dah semakin terdesak. Maka itu je caranya diorang terpaksa ambik.

Jadi, tak susah la kita nak tengok cara dan kaedah diorang berkempen bila dengan orang yang luar dari parti diorang. Lagi teruk dari itu sanggup diorang buat sebenarnya.

Perkara tu cukup jelas. Cuma ada sesetengah pihak je yang tak dapat melihat kebenaran tersebut. Sesama diorang pun sanggup diorang bunuh, inikan pulak dengan orang luar.


Kata salah seorang yang turut serta hadir dalam majlis yang diadakan malam tadi, kempen Si Azmin tu kali ini lebih bertumpu kepada memburukkan Si Khalid Ibrahim tu.

Habis semua cerita buruk Si Khalid tu didedahkan dalam satu pertemuan yang turut dihadiri tak lebih daripada 50 orang malam semalam. Antara yang hadir ialah Si Mak Lampir tu.

Malah dalam komen yang diberikan oleh salah seorang penyokong kuat PKR ni nampak sangat kecewa dengan apa yang dilakukan oleh pemimpin dia diperingkat atasan.


Tapi apa boleh buat. Dah memang itu perangai semulajadi puak - puak Pakatan Haramjadah tu. Kalau tak 'Main Belakang' memang tak sah beb. Diorang masing - masing ikut perangai Si Ketua Penipu tu. Kalau dah namanya Penipu tu, Penipu la jugak!!!
Categories: ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping