Ahad, April 20, 2014


Apa la ke BODOH sangat Si Raja Bomoh Sewel ni ye. Kot ye pun dia nak membuktikan bahawa diri dia BODOH, jangan la sampai tahap nak ditayang ke seluruh dunia.

Dah la sebelum ini pun dia dah memalukan Negara dengan aksi BODOH kat KLIA sambil diperhatikan oleh wartawan antarabangsa. Lepas tu, ada hati pulak dia nak tampar orang.

Kononnya, dia nak tunjuk la yang diri dia tu hebat sampai boleh tampar orang sesuka hati. Tapi sampai hari ni, tak de pulak gambar dia tampar orang tu tersebar di internet.

Kot kalau setakat cakap je, baik tak payah. Buat mengabihkan masa je buat gempar tak tentu arah macam tu. Penyudahnya dia malukan diri dia sendiri je.

Sekarang, dia sekali lagi memBODOHkan diri dia ditepi jalan, tempat dimana Si Karpal tu mati dalam kemalangan baru - baru ni. Apa kejadahnya yang dia nak buat?

Dia nak jampi kawasan tu supaya ianya tidak mengundang maut kepada pengguna lain ke? Atau dia sekadar nak curi tumpuan orang ramai dengan cara memBODOHkan diri sendiri?

Sudah - sudah la buat kerja BANGANG ni. Orang kat Malaysia ni pun dah meluat tengok kerja BANGANG yang dibuat oleh Si Raja Bomoh Sewel ni. Cukup la Malaysia ada sorang manusia GILA yang nak jadi Perdana Menteri tu. Tak payah la nak ditambah lagi!!!

1 ulasan:

  1. DIA DIANGGAP BODOH ,,,TAK MUNYUSAHKN RKYT TAPI KERAJAAN SELANGOR DAN PP LAGI BODOH
    SATU TAKDA AIR
    SATU LAGI DPT AIR FREE TAPI DIA NK CHARGE TINGGI
    LETIH DGN SETAN2 NNI

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping