Ahad, April 13, 2014


Walaweh!!! Adakah ini khifarah yang ditimpakan ke atas Si Ketua Penipu tu? Adakah ini balasan yang sewajarnya dia terima setelah berkali - kali dia buat onar?

Dikhabarkan bahawa Si Ketua Penipu tu terjatuh dalam bilik air akibat tekanan darah tinggi lalu pengsan. Kini dia dilaporkan sedang dirawat di Hospital.

Tak pasti la pulak sama ada kisah ni betul atau tidak. Atau adakah ianya hanya satu gimik Politik simpati yang sengaja dicetuskan oleh puak - puak Pakatan Haramjadah ni.

Mana la tau te tak. Diorang ni memang suka buat gimik yang tak tentu arah bagi mendapatkan perhatian dari orang lain. Jadi, tak mustahil kalau ini pun muslihat diorang. Maklum la, Penipu Rakyat la katakan. Apa pun diorang sanggup buat!!!
Ketepek.... Nampak dah tanda tanda Anwar Al Juburi nak mampos!

Anwar Al Juburi kini dilaporkan berada di Hospital setelah jatuh dalam bilik air dirumahnya semalam. 
Mengikut maklumat Awal tekanan darah Anwar Al Juburi naik mendadak dan menyebabkan dia pengsan separuh sedar. Ini lah dia balasan yang baru sedikit Anwar terima.

Macai macai Anwar Al Juburi nak cakap apa? Ohhh kalau Najib Razak jatuh sakit bukan main hangpa fitnah macam macam. 
Ni sekarang Anwar Al Juburi jatuh pengsan nak cakap apa pulak? Salah UMNO? Nasib baik tak kena penampor Boya kalau tak sah Anwar meninggal!


Hidup Najib Razak, amin. - House PK
PS: Satu je SH mintak dengan korang. Jangan la didoakan benda buruk buat Si Ketua Penipu ni. Kita doakan semoga dia panjang usia agar dia mudah untuk bertaubat!!!
Categories: ,

16 ulasan:

  1. Dah nak terkantoi, dtg la penyakitnya balik.

    BalasPadam
  2. Satu lagi sandiwara Anwar !!!!!!

    BalasPadam
  3. Nanti dia mintak pergi ke German pula. Untuk buat rawatan bontot dah patah.

    BalasPadam
  4. Salam untuk semua,
    Dia dah buat cerita lama dahhhhhhh!
    Nuar Nuar....

    BalasPadam
  5. Memang semua komen2 diatas betul.Tapi kalau sungguhpun berita ini benar, orang tak percaya dah, kecuali penyokong bodoh dia.

    BalasPadam
  6. Anwar tera belakon..mcm style dia boleh buat..

    BalasPadam
  7. Kawan gua dulu pun mcm ni jugak, lepas 3 hari kojol

    BalasPadam
  8. Selalunya kalau jatuh macam tu, otak jadi tak stabil. Dan kalau dicampur dengan penyakit HIVnya aku kira memang merbahaya buat rakyat Malaysia!

    BalasPadam
  9. Dah lama tak kena bontot jantan,tu yg kena darah tinggi

    BalasPadam
  10. anti-LGBT , PR dan Ad-Dajjal14 April 2014 pada 9:58 PG

    Tu dia, opera cina B.A.B.I dah mula. MAklumlah hari nak masok ke Resort Bamboo River dah dekat. Mulalah start buat lakonan. NAnti sat2 lagi ahli keluarga 69 tu pun mula lah pukul gendang.....dong,dong,deng.deng, oink,oink...syyeehhhhhh. Satu keluarga puaka penipu......

    BalasPadam
  11. jangan mampuih dulu...tunggu kenaikan PM baru..masa tu hang nak mampuih..mampuihlah..
    Berangan sgt nak jdi PM lepas Najib...tut..tut..naik org lain..
    Yg sokong Najib jgn gelabah pulak..Tak der dan tak pernah PM kekal sampai mati kecuali Tun Abdul Razak..

    BalasPadam
  12. lama tak menyondol..air dah byk naik sampai atas kepala..

    BalasPadam
  13. oh sliper buruk ni ke.............bagus lagi dia mati macam karpal

    BalasPadam
  14. nuar mati, pembangkang semua mati, sukaria lah blh duk bawah kerajaan penipu sampai dajal mampus, sbb lepas dajal mampus org baik2 ja ada, yg bodoh mcm penyokong umno x dak dah hahaha...

    BalasPadam
    Balasan
    1. Hahaha... Bangsa Malaysia nak belajar komen dalam Bahasa Malaysia... Elok tulis dalam Mandarin lagi baik. Jangan lupa makan dulu, hirup sup tulang banyak2...

      Padam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping